Volledige versie bekijken : Aangenaam kennis te maken



willower
31 March 2010, 12:47
Hoi allemaal.
Mijn echte naam is Willem nou ja Wim maar iedereen noemt mij Willem, dit, omdat wim (toen ik nog een klein Willempje was)weg veranderd in Wimke, en wat had/heb ik zolang ik me heugen kan een bloedhekel aan die naam.
Mij werk ik met moeilijk opvoedbaar (gemaakte) jongeren en jongeren bijzondere doelgroepen (van ADHD tot aan autisme verwante stoornissen.
Mijn hobby`s
Natuurlijk (bijna) alles op computer gebied van opvoeren van prossesoren tot flashen van BIOS, tweaken, casemodden, overclocken en ga zo maar door, wat minder vind ik schroeven maardat hoord erf nou eenmaal ook bij.
Verder duiken, motorrijden, muziek luisteren en maken, tv kijken tuinieren en koken maar dan heel breed.
Bijvoorbeeld bramen plukken jam van maken, pompoenen kweken en soep en ijs van maken zonnebloemen kweken en in de winter vetbollen voor de vogels ophangen enz.
Nou en nu weten jullie iets van mij en wat mij boeid, hopelijk heeft het jullie ook geboeid en ik hoop zeker met een aantal van jullie leuke kontakten te kunnen hebben op het forum.
Zijn er misschien wel mensen die geïnteresseert zijn in welke skills ik heb op computervlak, please let me know !!!
Tot dan en....intussen heel veel computerplezier.
Groeten en zeg maarrr euh Willem :)

sykke
31 March 2010, 12:57
(w) op Minatica

Adnilleke
31 March 2010, 13:25
http://i44.tinypic.com/1ikjk4.jpg

Obsessed
31 March 2010, 15:07
(w) op Minatica Willem.

http://img2.imageshack.us/img2/1193/welkomm.jpg

carline
31 March 2010, 15:45
(w) Willem

peenif
31 March 2010, 15:54
De skills die je hebt op computervlak hopen wij hier snel te ontdekken willower - welgekomen op ons forum hoor :good:.

Blue_Destroyer
31 March 2010, 21:24
Welkom op Minatica, ik ben hier ook nieuw trouwens...
Heeft er hier iemand een simpel trucje om de video's van facebook te downloaden om op m'n site te uploaden zonder software, het zijn voornamelijk filmpjes die meestal niet op youtube staan, wel op facebook. Ik zou deze graag downloaden zonder software ...

Greetz... Blue_Destroyer

MADE FOR COMPUTERS, MADE FOR FUN, MADE FOR HACKING !

compuchrisje
31 March 2010, 22:00
Met je slogan kan ik maar voor 2/3 blij zijn BD, maar aan Willem wens ik alvast welkom toe!

salmax
1 April 2010, 00:11
welkom

Baloeke
1 April 2010, 22:31
(w) op Minatica