Volledige versie bekijken : Welke programma's ?



RBX_Zotteke_15
2 April 2010, 11:57
Hallo allemaal,

Ik zou graag zelf logo's en wallpapers proberen maken. Bij deze vraag ik mij af welk programma het beste het makkelijkste en vooral gratis is.

Ik hoop dat jullie me kunnen verderhelpen

mvg

peenif
2 April 2010, 12:42
Gratis... dan is Gimp (de freeware tegenhanger van Photoshop) het beste en kan je heel veel mee doen. Makkelijk is het niet maar mits wat inzet en doorzetting moet dit lukken, er zijn trouwens heel wat Gimp tutorials te vinden op het net en mits wat logica kan je ook veel Photoshop tutorials uitvoeren in Gimp.

RBX_Zotteke_15
2 April 2010, 12:51
Gratis... dan is Gimp (de freeware tegenhanger van Photoshop) het beste en kan je heel veel mee doen. Makkelijk is het niet maar mits wat inzet en doorzetting moet dit lukken, er zijn trouwens heel wat Gimp tutorials te vinden op het net en mits wat logica kan je ook veel Photoshop tutorials uitvoeren in Gimp.

Ik heb net PAITN.NET gevonden is dit ook goed?

peenif
2 April 2010, 12:55
Deze ken ik enkel bij naam, heb die nooit gebruikt en kan je dus geen opinie geven over de mogelijkheden.

Butterflyice
3 April 2010, 07:29
Je kan hier mee ongeveer het zelfde doen als Gimp je zal alleen wel moeten zoeken voor tuts want de kennis hier van Paint.Net is niet zo groot.