Volledige versie bekijken : Harde schijf loopt steeds vol !



demro
6 April 2010, 13:29
Beste Forummers ;) :help:

Ik zit met een probleem :damn:
Mijn harde schijf loopt steeds vol ik heb reeds meer dan 5 GB overgeplaatst (Fotos, Filmpjesen muziek) maar deze kot steeds terug vol te staan ik krijg steeds een berichtje te zien dat min Hardeschijf vol loopt en dus dat er gevaar dreigt, ik heb reeds verscheidene malen een mijn PC gescant met Panda en ook met een Firewal/ Anti Spy programa, en ik krijg maar niets te zien steeds vele Cookies maar dat is alles dus ik begrijp het niet meer ,dat mijn schijf steeds vol loopt tewijl ik er niet is plaats en dat er een virus gevonden wordt!?:shocked: :damn: :wall:

Pilote
6 April 2010, 14:09
Gebruik je een backup programma, die weg schrijft naar die schijf?

demro
6 April 2010, 14:21
Ja ik heb een Backup programa maar ik heb dit nu niet verplaatst met dat backup programa maar met gewoon mijn rechter muisknop te gebruiken, dan wordt er mij gevraagd kopiƫren of verplaatsen dus daar gbruik ik Verplaatsen
Is dit het antwoord wat je wenst te weten?

demro
6 April 2010, 14:23
Ps het Backup programa noemt " True Image 10 home van Acronis
Mvg.
Demro

Baloeke
6 April 2010, 14:40
Denk dat daar de oorzaak zit. Telkens er een backup gemaakt wordt, komen die data op je harde schijf.
Kijk eens naar je instellingen van True image, voor je backup.

Vermoed dat je de instelling moet gaan zoeken in Back-up Methode

demro
6 April 2010, 14:59
Normaal staat deze op automatische Backup (iedere week) en deze gegevens gaan naar een Externe Harde schijf
U denkt dat er dan gegevens blijven staan op C:// en dat er iets (bestanden) bijgeschreven worden onder/in het Back-Up programma

compuchrisje
6 April 2010, 23:08
Ik denk dat Baloeke het hier bij het rechte eind heeft. Mogelijk heb je bij je instellingen niet aangevinkt dat diezelfde (eerste) backup moet gesynchroniseerd worden. Hierbij worden enkel de zaken bijgewerkt die veranderd zijn. Nu ben je mogelijk bezig met telkens opnieuw een volledige image weg te schrijven. Kijk even op die externe welke bestanden (met extensie *.tib) je daar ziet.

demro
7 April 2010, 12:10
Beste Forum-Vriende;;)
Bedankt voor d tips die jullie mij toegestuurd hebben ik zal er nu terug eens naar zien en kijken hoe de instelling staat besschreven indien ik kan en weet wat te doen zal ik dit veranderen :)
indien het lukt zal ik het zeker laten weten indien niet zal ik het ook heel zeker laten weten :D
Mvg.
Demro

sykke
7 April 2010, 12:19
Nog een tipje:Windows maakt herstelpunten aan en die nemen op den duur ook wat plaats, je kan deze verwijderen uitgezonderd de laatste aangezien je toch back-ups staan hebt,t'zal misschien wat Gb's opleveren

demro
7 April 2010, 13:36
Beste Forum(naren :-))
Met deze wil ik laten weten dat het door mijn PAnda antivirus instelling lag deze deed ook steeds een backup en daar zat de fout!
Bedankt voor de hulp want het was douur jullie tips dat ik raar begon te vinden dat ik steeds een pop-up ontvangde met de vermelding dat hij geen plaats genoeg had, dus daar eens in zitten neuzen en yep gevonden :-)
Bedankt in ieder geval
Mvg.
demro :-)

peenif
7 April 2010, 13:52
Bedankt voor uw feedback demro - goed dat het is opgelost.