Volledige versie bekijken : Cd-rw van Eron



Phil O'Sophe
1 May 2010, 20:52
Heb nog een aantal lege cd-rw's van het merk Eron;
het lukt mij niet om die te beschrijven; cd-rw's van andere merken wel;

aan ong. 50% van het schrijfproces stopt het telkens;
heb ook al, zonder resultaat, verschillende brandsnelheden geprobeerd;

Wie kan hier helpen of een verklaring geven?

Dank voor elke reactie.

Baloeke
1 May 2010, 21:59
Welk brandprogramma gebruik jij? Misschien ligt de oorzaak daar.

Phil O'Sophe
2 May 2010, 13:24
Welk brandprogramma gebruik jij? Misschien ligt de oorzaak daar.

Nero 6.6

Baloeke
2 May 2010, 16:55
Nero 6.6 is al aan de oudere kant, maar niet gelaten om dat programma verder te gebruiken. De versie 10 van dit programma is reeds uitgekomen.
Heb je voordien met Nero deze schijfjes kunnen branden?
Of je kan eens proberen gebruik te maken van Burn4Free, dit is een gratis programma en is te vinden tussen onze downloads (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=198)

Phil O'Sophe
2 May 2010, 18:02
Nero 6.6 is al aan de oudere kant, maar niet gelaten om dat programma verder te gebruiken. De versie 10 van dit programma is reeds uitgekomen.
Heb je voordien met Nero deze schijfjes kunnen branden? NEEN
Of je kan eens proberen gebruik te maken van Burn4Free, dit is een gratis programma en is te vinden tussen onze downloads (http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=198)

Zou eerst formatteren kunnen helpen?


Als het niet gaat, dan ga ik proberen met Burn4Free.


Danke ! :bow:

peenif
2 May 2010, 18:14
Indien het met andere merken CD-RW wel lukt zal formatteren ook niet helpen en zo'n werk om enkele schijfjes te proberen??? Ik zou die composteren :rofl:.

Phil O'Sophe
2 May 2010, 21:54
Indien het met andere merken CD-RW wel lukt zal formatteren ook niet helpen en zo'n werk om enkele schijfjes te proberen??? Ik zou die composteren :rofl:.

Ik werk graag :lol: en het zijn er 12 !

btw: is formatteren (met Nero) echt een lang werk? Ik weet het gewoon niet.

peenif
2 May 2010, 22:21
Ik dacht dat je uw pc wou formatteren - je bedoelde dus eerst de schijfjes wissen met Nero (wat wissen als er niets opstaat?), ik zou zeggen probeer eens dan weet je het meteen.

Fakke_Berto
5 May 2010, 20:27
Misschien helpt het door de schrijver te flashen, dwz de firmware upgraden. Soms een riskante onderneming voor iemand die er niet van op de hoogte is.