Volledige versie bekijken : java 6 update20



salmax
4 May 2010, 23:23
hallo

heb een probleem met laatste updates java
heb ondertussen alleen eset smart security er op gezet

wou de printscreen hier ook plaatsen maar lukte mij niet via imagesnack of zoiets

wou op mijn andere pc waar geen documenten opstaan herstelpunten terug gaan maar dan had ik zever met vorige anti virus panda

en kon het niet verwijderen
op mijn windows 7 kan ik geen herstepunt omdat daar alle vorige buiten laatste heb gewist

dus daar format gedaan
maar hoop dit op deze niet te moeten doen
wat kan ik doen en hebben nog meer daar problemen mee
op mijn xp stond nog 6update 18 daar alles normaal
maar vindt update 6u 18 niet meer

ook gaat chrome traag open

salmax
5 May 2010, 19:54
denk het laatste update slecht is van java er zal wel fix voor gemaakt worden
kan gelukkig nog op chatsite
ga mijn 2de pc ook formateren dan ben ik zeker dat panda resten eraf zijn
andere pc vertoond buiten java geen problemen meer


moest iemand weten hoe ik pc java terug op 18 kan zetten is dat nog wel welkom

sykke
5 May 2010, 20:17
verwijder alles van java JRE wat je tegenkomt in configuratiescherm-->software, download de laatste versie en installeer die dan: https://cds.sun.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/CDS-CDS_Developer-Site/en_US/-/USD/ViewProductDetail-Start?ProductRef=jre-6u20-oth-JPR@CDS-CDS_Developer
selecteer je platform (os) en plaats een vinkje bij "i aggree to the...." de rest moet je niet invullen en druk dan continue en selecteer de bovenste (offline installation 15.54 Mb) of klik op de link daar

salmax
5 May 2010, 22:29
hallo

sykke dank u voor de reactie

heb alles verwijderd configuratiescherm -->software --> java alles verwijderd

dan u link geinstalleerd bij beschikbare bestanden stond een bestand dat geinstalleerd en foutmelding blijft ik op http://www.chat.to.be wil naar rooms wil druk daar nee dan kan ik door


ook geprobeerd die link als java 6 u 20 geinstalleerd stond of wil je bedoelen ik dat bestand zonder internet installeer want zag niet zo direct offline

salmax
16 May 2010, 19:32
blijkbaar heb ik, het nog op andere chatsite die java gebruiken dus ligt wel aan java zal met 6 update 21 wel opgelost worden zeker

dus volgens mij mag deze gesloten worden