Volledige versie bekijken : Geen netwerktoeg.



Ludanto
12 May 2010, 18:20
Hallo,

Sinds deze morgen komt deze melding op mijn gsm "geen netwerktoeg." (wat staat voor toegang waarschijnlijk) in de plaats van Pay & Go.

Gevolg is dat ik geen sms'en kan sturen/ontvangen en niet kan bellen/gebeld worden, wat nogal 1 van de hoofdzaken van een gsm is..

Ik heb hem al paar keer aan en uit gezet, ook al naar netwerken gezocht, maar geen oplossing..

iemand een idee?

Ps: Ik heb een Sony Ericsson C905

Baloeke
12 May 2010, 18:46
Ik ben even gaan bladeren in de handleiding (http://www.sonyericsson.com/cws/download/1/539/106/1238138294/C905__UG_NL_1212_5591_2_24.pdf) van je toestel. Kijk daar eens in problemen oplossen.

De kans bestaat dat je simkaart beschadigd is, pagina 78. Jammer dat het morgen een feestdag is om deze eventueel te ruilen. Wat je misschien kan doen is deze eens reinigen, gewoon met een droge doek.

Wat ook kan is dat je de GSM hebt geplaats in vleigtuigmodus (pagina 79 en 66). Hoop natuurlijk dat deze je probleem kan oplossen.

Ludanto
13 May 2010, 00:37
Ja, ik denk ook dat de simkaart beschadigd is. Heb hem in 2 andere gsm's gestoken en hetzelfde probleem.
idd jammer van de feestdag ook, maar dan voel ik me terug 10 jaar terug zo even zonder gsm :)