Volledige versie bekijken : Bellen via pc en GSM



Pieter B
18 May 2010, 21:16
Ik zoek een software waarmee ik via de pc kan bellen op een aangesloten GSM met usb kabel.
Het is misschien wat moeilijk uitgelegd maar wil eigenlijk iets dat ik opgenomen en bewerkt heb op de pc laten horen terwijl ik aan het bellen ben. Anders zou ik mijn gsm tegen de boxen van mijn pc moeten houden terwijl ik aan het bellen ben. Heb al ergens gelezen dat je je pc als headset kan gebruiken voor je gsm ook.

Kan er mij iemand helpen? Het is niets alledaags. Maar moet toch lukken.

Baloeke
19 May 2010, 22:52
Welke GSM heb jij?

Als je nu gebruik maakt van je handsfree functie, moet je de GSM niet tegen de luidsprekers van je pc houden.
Misschien kan je ook gebruik maken van een dicafoon.

Misschien bestaan er toestellen die een gesprek kunnen opnemen.

dannyma
20 May 2010, 14:05
Skype ;)

Pieter B
21 May 2010, 21:42
Skype is toch om te bellen via internet

Baloeke
21 May 2010, 22:20
Inderdaad Skype is om te bellen via het internet. Het is ook een mogelijkheid, maar hier zijn dan ook weer extra kosten om een gesprek te voeren naar een vaste of een GSM lijn.

dannyma
23 May 2010, 13:23
Er zijn meer mogelijkheden maar grossomodo wordt alleen gebruikt via internet ;) ik zou zeggen gaat is op onderzoek uit ;).

Pieter B
25 May 2010, 13:48
Kan er mij iemand anders raad geven. Ik heb al veel gezocht via google maar vind ni echt iets.
Ik wil dus gewoon dat de microfoon en speakers van mijn pc deze van de gsm overnemen.
Je hoort dit toch soms via de radio veel dat ze bellen via pc enzo. Ze houden daar toch ook niet hun telefoon tegen de microfoon.

Baloeke
25 May 2010, 14:01
Ik vermoed dat men op radiostations professioneel apparatuur gebruiken.

Graag misschien een antwoord op mijn vraag in post 2. Ik zie bv op een ander forum (http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/468971-gsm-gesprekken-opnemen.html), dat er toestellen bestaan die een gesprek kunnen opnemen.

biep
26 May 2010, 13:41
tik eens audacity in op google. ik heb ooit een radiointerview opgenomen via de pc met dit programke. misschien is dit wat je zoekt ?

peenif
26 May 2010, 14:11
Google eens op Connected PC suite - met Nokia PC suite kan je multimedia berichten doorsturen direct van de PC, of audio daarbij hoort zult U moeten uitvissen.