Volledige versie bekijken : probleem met laptop



Ronnie
28 May 2010, 12:52
ik hoop dat ik dit in het goede topic plaats zo niet dan mogen de admins dit verplaatsen:D

maar goed..

laatste tijd speel ik vaak Pro Evolution Soccer op de laptop en dan het beeld op de tv op zich geen probleem zou je zeggen , HDMI kabel inpluggen en klaar is kees..
ik ondervond ook geen problemen tot ongeveer 2 weken terug. ik plugte de kabel in en zat klaar, maar ik zag geen beeld op de TV. dus ik wat prutsen wat de beeldscherminstellinge, beeldscherm 1 en 2 etc.. op een gegeven moment had ik beeld op de TV maar weer niet op mijn laptop en ook de resolutie op de TV was verre van ideaal.. ik kan weliswaar nu weer kijken maar dit is verre van ideaal voor mij en ik weet ook dat het anders kan omdat het eerst wel goed ging....

wat moet ik doen om het beeld weer goed te krijgen, ik hoop dat jullie de oplossing hebben

alvast bedankt,

Ronnie

peenif
28 May 2010, 13:00
Zal uw topic verplaatsen naar 'Home media' Ronnie - hopelijk krijg je daar hulp.

carl
29 May 2010, 16:00
Kan je anders eerst even zeggen wat voor een tv je hebt ? Er is voor ieder beeld namelijk een resolutie waarvoor het beeld het beste is, de zogenaamde native resolutie. Bij full HD tv's is die 1920x1080, ...

Je resolutie instellen kan je doen door:
rechterklik op je bureaublad
in vista/xp: eigenschappen > instellingen
in 7: resolutie/beeldscherm aanpassen

Ronnie
11 June 2010, 13:52
helaas dit lost de problemen ook niet op met die resolutie...

ik denk dat ik iets aan heb geklikt op mijn pc waardoor het beeld niet meer wil
want het frappante is dat het eerst wel goed ging..

in ieder geval carl bedankt voor de moeite..