Volledige versie bekijken : kaspersky blokkeert waarschijnlijk draadloze netwerkkaart



minoe
6 June 2010, 13:32
Heb een nieuwe installatie gedaan en kaspersky internet security 2010 geinstalleert.
Blijkbaar wil mijn draadloze netwerkkaart van conceptronic niet werken.Bij apparaatbeheer heeft die nochthans aan dat hij correct werkt.
Heeft alleszins gewerkt voordien maar er stond dan geen kaspersky op.Blijkbaar zal deze de boosdoener zijn geloof ik.De vraag is nu hoe ik dit voor elkaar krijg.De instellingen bij kaspersky zijn niet echt gemakkelijk te noemen.

butskristof
6 June 2010, 14:17
Staat er misschien een soort van firewall geactiveerd die je kaart blokkeert?
Verder heb ik niet echt ervaring met Kaspersky ;s

Mvg,
Kristof.

minoe
6 June 2010, 14:26
Zal wel zoiets zijn maar welke instellingen ik moet veranderen is mij voorlopig een vraagteken

minoe
7 June 2010, 16:11
Is opgelost.Heb eerst kaspersky volledig verwijderd en mijn draadloos netwerkkaartje deed terug zijn ding(vanzelf).Dus ligt zeker aan kaspersky.Heb terug kaspersky geinstalleerd en heb gezien dat hij het volledige systeem controleert,ook geinstalleerde software en hardware bij installatie.Aangezien de drivers en software van draadloos netwerkkaartje nu al geinstalleerd waren, zal hij deze goedgekeurd hebben.Bij mijn herinstallatie eerste keer had ik eerst kaspersky geinstalleerd(om beter te beveiligen) en pas daarna de draadloze netwerkkaart wat conflicten zal veroorzaakt hebben.Heb van alles geprobeerd maar niets die lukte(firewall,programmatoegang enz.).Dus was dit nog de ene mogelijkheid voor mij en is gelukt.Mag slotje op.