Volledige versie bekijken : Camcorder



sandro
7 June 2010, 18:43
hallo,

ik heb onlangs een jvc camcorder gekocht van het type GZ-HM300SE
nu is mijn vraag als ik gefilmd heb en wil dat op dvd plaatsen, hoe je dat doet, er zat een progje bij van everio en als ik dat gebruik dan kopieert hij die filmpjes naar een dvd en op het einde zegt hij dat alles succesvol verlopen is maar als ik dan kijk naar de inhoud van op die dvd dan staat er niks op

khoop dat er iemand mij kan helpen want kheb me al suf gezocht

mvg sandro

minQkel
7 June 2010, 22:58
Ik heb eens een handleiding van jou camera gedownload, hier kan misschien wel wat in staan. Ik heb zelf een beetje geprobeerd te zoeken maar er staat te veel in en ik word helemaal gek als er zo veel tekst staat :p. Maar misschien kan jij wel wat vinden, volgens mij is het een erg uitgebreide handleiding.

De handleiding is hier te downloaden: http://manual.jvc.co.jp/c0s4/lyt2211-010du/index.html


of

hier(direct): http://manual.jvc.co.jp/manuals/wse/download.php?filename=/manuals/3730CTnljglsww/3730MDorcoiwva/NL/pdf/LYT2211-010A.pdf

sandro
7 June 2010, 23:44
kheb die handleiding al es gelezen maar ben er niet wijzer van geworden, ik heb net hetzelfde gedaan lijk ofdat het er staat en blijf met hetzelfde probleem zitten, er staat niks op mijn disc, raar é

Baloeke
7 June 2010, 23:57
Op pagina 101 van die handleiding zie ik staan


Alleen van toepassing op BD’s. Om de video’s op te slaan
op DVD’s, moeten ze met de meegeleverde software opnieuw
gecodeerd worden naar de XP-modus.

Misschien ligt het probleem daar.

sandro
8 June 2010, 20:14
en hoe kan je deze coderen naar xp modus
er staat een filmpje op you-tube hoe je ze moet branden en kheb dat nu es gedaan en weer staat er niks op die cd, tis om zot van te worden.

sandro
12 June 2010, 21:42
heb me ondertussen geinformeerd en tschijnt als je filmt in hd dat je dat nie kan branden op ee, dvd en dat je daarvoor een apart schrijfstation moet bijkopen, je kunt je camera wel omzetten naar een lagere resolutie maar dat is dan ook niks é