Volledige versie bekijken : Forum probleem (hulp gezocht)



max1974
10 June 2010, 23:11
Wat ik hebt gekozen is een webhosting bedrijfje dat een forum voor mij online had gezet waar ik als admin enkel toegang hebt tot het administratiepaneel.
Tegen betaling hebt ik een redirect naar een volwaardige domeinnaam (en niet langer een subdomeinnaam) "subdomein.domein.nl", my guess is dat dat gewoon een alias is voor het subdomein dat je eerder had als free user.
Mijn nieuwe domeinen zijn geen linken op het forum wegens gevaar voor spam!

Ja , inderdaad het was eerst een gratis forum waar ik toen een domeinnaam kon kiezen en sinds een 3 tal weken hebt ik een andere eigen domeinnaam geregistreerd en deze hebt ik gewoon laten doorlinken waarvoor ik extra moest betalen en elk jaar moet gaan betalen om door te linken naar mijn forum.

Ik hebt dit gedaan zodat ik een forum hebt met een eigen domeinnaam.

Hieronder deze tekst hebt ik ook naar "domein.nl" gemaild en zij zeiden dat er geen oplossing was voor dit geval.Nu zit ik ermee met 2 nieuwe domeinnamen voor mijn forum en deze wordt nu als virtueel gezien bij google.

Wat kan ik dan doen misschien vragen aan "domein.nl" om de vorige domein te verwijderen , is dit een oplossing en zo ja blijven ze mijn forum dan wel verder hosten.

Omdat beide domeinen dezelfde inhoud bevatten als (door middel van een frame). De genoemde domeinen hebben dus geen eigen unieke content.

Wordt deze 2 domeinnamen ook niet opgenomen door Google.


Heeft iemand een oplossing ervoor.

Hierbij wil ik alvast iedereen bedanken voor jullie hulp .

EDIT PETERN: Link verwijdert, andere verwijzingen vervangen door "sudomein.domein.nl"
Gelieve geen linken te plaatsen en zeker niet naar +18 inhoud ;)

max1974
11 June 2010, 14:32
oke, PETERN

sorry voor die linken , het was maar om een idee te hebben om welke linken en sites het ging en hoe het in elkaar zit.

;-)

Butterflyice
11 June 2010, 14:46
waar heb je momenteel de webhosting draaien waar draaien de domeinnamen?

Je mag deze info ook PM zenden imv linken niet mogen tonen op het forum.