Volledige versie bekijken : Failed to connect to server



Leetaapje
13 June 2010, 11:50
hallo,
ik had een week geleden een virus op mijn pc gekregen, ik probeerde eerst een systeemherstel te doen. Toen dat niet lukte heb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd. tijdens die installatie kreeg ik een foutmelding met dat het bestand ariblk.ttf niet kon worden overgeplaatst.
Nu heb ik een probleem met call of duty 2 en 6. Bij cod2 als ik probeer een server te joinen staat er: trying to connect to server...1(en dat telt dan heel lang door en er gebeurt niks).
bij cod6 als ik probeer een server te vinden blijft er heel lang "connecting to IWnet", voor de rest gebeurt er niks.
Bij teamspeak 3 als ik een server wil joinen zegt hij "Failed to connect to server".

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is?

Elboulle
13 June 2010, 12:43
Ik stel voor dat je je pc opnieuw installeert. Niet de meest leuke, maar wel een essentiele stap imho. Sinds je de eerste keer een foutmelding kreeg dat hij een bestand niet kon vinden. Heb je de originele cd, of werk je met herstelcd's?

Leetaapje
13 June 2010, 13:45
Ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd en ik kreeg dezelfde foutmelding. ik werk met de gewone Windows XP cd.

Leetaapje
14 June 2010, 20:37
Niemand die dus een oplossing heeft?

http://forum.teamspeak.com/showthread.php?t=50670
op deze site staat dat de internal ip hetzelfde moet zijn als de router, kan iemand mij dit uitleggen?

carl
14 June 2010, 22:06
Het klinkt alsof je netwerkproblemen hebt.

Ik vind op hun website:
Default ports are as follows...

Default voice port (UDP): 9987
Default filetransfer port (TCP): 30033
Default serverquery port (TCP): 10011

misschien de moeite waard om die eens te forwarden naar je pc (in de instellingen van je router). Zet ook UPnP (univeral plug n play) aan ;) Misschien dat dat helpt.

Leetaapje
15 June 2010, 15:15
Nu ik geen ervaring heb met internet problemen, zou jij het mij misschien kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen?