Volledige versie bekijken : RAR password recovery



ultddave
22 June 2010, 13:05
Yo,

Ik heb een probleem. Ik heb hier een .rar bestand op mijn PC maar die is beveiligd met een wachtwoord. Maar het bestand is al redelijk oud, dus ik ben dat wachtwoord vergeten. :P

Is er een manier om die rar toch open te krijgen? Op internet vond ik al tools die dat zouden doen, maar tot nu toe zonder succes. 1 tool zei dat hij het wachtwoord gevonden had, maar na het invoeren, bleek het verkeerd te zijn.

Mvg,
Dave

Baloeke
22 June 2010, 13:59
Er zijn volgens google veel programma's. Maar welke heb je al getest?
Kijk ook je PM box eens na ;)

ultddave
22 June 2010, 14:05
Advanced Password Recovery krijgt de file niet geopend spijtig genoeg.
RAR Password Recovery Magic geeft het verkeerde wachtwoord.
RAR Password Cracker kan alleen maar wachtwoorden tot lengte 3 vinden in de trial versie. :P

Mvg,
Dave

compuchrisje
22 June 2010, 22:04
Kan je met die drie tekens nog niet verder? Denk eraan dat je toen nog piepjong was... en welke dingen je toen al es durfde te gebruiken. Of, misschien es proberen op een linux (ubuntu) pc?

ultddave
22 June 2010, 22:58
Mm op Ubuntu kan ik wel eens proberen. Met de volledige versie van RAR Password Cracker duurt het anderhalf jaar voor het paswoord te vinden, 1 -> 6 lengte. :P

Nee, het probleem is dat ik heb het wachtwoord niet heb ingesteld, het is een download :D. Het kan dus vanalles zijn. Waarschijnlijk zo een rare mix van hoofdletters en kleine letters :P.

Mvg,
Dave

sykke
22 June 2010, 23:51
Oesje is dat niet illegaal anders sluiten ze hier voor minder uw topic

ultddave
23 June 2010, 00:20
De download bedoel je? Hangt er vanaf of de inhoud illegaal is of niet :D.

Ben nu aan het kijken onder Linux. 97 paswoorden per seconde, is al dubbel zo snel als op Windows. Maar in principe nogaltijd traag. We zullen zien of hij iets vindt :D.

EDIT: Had beter niets gezegd, hij heeft het paswoord zogezegd gevonden "B9" :P. Werkt uiteraard niet. Zucht ^^

Mvg,
Dave

Baloeke
23 June 2010, 00:21
Wat het RAR bestand inhoud word niet vermeld. Een RAR bestand kan van alles zijn.

ultddave
23 June 2010, 00:24
Het bewijst alleszins wel dat de beveiliging toch redelijk goed is :D.
EDIT: Na wat zoekwerk het wachtwoord toch uiteindelijk gevonden op de site. Zat ergens in het archief ^^.

Topic mag dus dicht. ;) Bedankt voor de hulp.

Mvg,
Dave