Volledige versie bekijken : Onderzoek rond Playstation 3



MasterproefPS3
4 July 2010, 17:29
In functie van mijn Masterproef Communicatiewetenschappen doe ik onderzoek rond het gebruik en profiel van de Playstation 3 en de Playstation 3 gebruiker in Vlaanderen. Graag had ik gerekend op jullie medewerking om mijn onderzoek vlotter te laten verlopen.

Bovendien maak je kans om een cadeaubon van 15 Euro, 5 Euro of een Kinepolis ticket te winnen. Het enige wat je hiervoor moet doen is je emailadres invullen onderaan het onderzoek, deze wordt niet gedeeld met derden noch gepubliceerd en is louter in functie van de prijzen. Winnaars zullen via email gecontacteerd worden.

Hieronder vindt je de link naar het onderzoek, het duurt niet zo lang om in te vullen. Gemiddeld 5 min

>>>Domesticatie van de playstation 3 in Vlaanderen (http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEhpS2FwOUI3RXJYWW1IZ2Q3YlcycUE6M Q)<<<

Alvast bedankt voor de medewerking iedereen! Geïnteresseerden mogen mij gerust contacteren via pb voor informatie rond het onderzoek alsook de resultaten.

(EDIT PETERN: enquête is aangevraagd en goedgekeurd)

MasterproefPS3
5 July 2010, 21:43
Nog eens bedankt aan de webmaster om het onderzoek goed te keuren. Ik heb nog minimum 150 respondenten nodig dus alle hulp is welkom!

Magnat
7 July 2010, 16:35
voila heb mijn best gedaan met het invullen :-)

tom906
7 July 2010, 19:54
De mijne is ook op gesuurt ben namelijk ook een ps3 FREAK !

MasterproefPS3
7 July 2010, 21:42
Alvast bedankt mannen! Terug een stap dichter ;)

Quazie
24 July 2010, 23:07
Heb de lijst ingevuld, maar moest op sommige vragen liegen wegens geen Playstation 3, ondanks vermelding dat ik geen playstation heb.

ultddave
25 July 2010, 00:49
Heb de lijst ingevuld, maar moest op sommige vragen liegen wegens geen Playstation 3, ondanks vermelding dat ik geen playstation heb.

De titel van dit topic en de vraagstelling impliceert eigenlijk ook dat het ook enkel gaat over de PS3. (En men dus ook verwacht dat je er 1 hebt of hebt gebruikt vermoed ik ;).) :p


In functie van mijn Masterproef Communicatiewetenschappen doe ik onderzoek rond het gebruik en profiel van de Playstation 3 en de Playstation 3 gebruiker in Vlaanderen.

Nu. Hoe meer resultaten, hoe beter meestal. ;)

Tot wanneer loopt die enquete trouwens? Of gewoon tot een "x" aantal resultaten bereikt zijn? ;)

Mvg,
Dave

Quazie
25 July 2010, 09:06
@ultddave.
Ik besef dat het niet de specialiteit van MasterproefPS3 moet zijn om sluitende polls te maken.
Wie zijn vragen in deze poll heeft gegoten weet ik niet, naar deze persoon dan ook geen beschuldigende vinger.
Het volgende is dan ook maar de weergave van wat ik als onvolmaaktheden ervaar.
Indien bij vraag 6 "nee" is geantwoord, --> extra vragen. Hebt u vroeger spelconsoles gehad?
Waarom van model/merk veranderd? ... . --> Rechtstreekse doorverwijzing naar wat nu vragen 25-35 zijn zonder de specifieke PS3 vragen te moeten invullen. Misschien was wegens de kostprijs deze mogelijkheid niet in het kostenplaatje opgenomen.
Naargelang de plaats van vraag 34 ontbreekt de mogelijkheid "Niet van toepassing" (bovenste regel).
Vragen 36 tot 48 dienen vóór vraag 25 te staan om de groep vragen over PS3 samen te houden.
Het is dan ook ieder voor zich om te bepalen of dit nuttig is.
Alleen nog veel succes gewenst aan MasterproefPS3.

goodpitcher
20 December 2010, 20:26
hups mijn taak zit er op heb hem ingevuld
goodpitcher

gotenks
20 December 2010, 22:23
Aangezien dit topic dateert uit juli, gaat deze eens op slot ;)