Volledige versie bekijken : Minatica Zomerwedstrijd



Pilote
4 July 2010, 22:51
Met de zomer in het land, is het het gepaste moment om te starten met een nieuwe wedstrijd op Minatica. Dit keer kan je een Compacte eReader winnen dankzij onze sponsor Boek&Soft. Wedstrijd loopt tot 1 september.


https://vorming.minatica.be/nieuwsbrief/2010/juli/wedstrijd.png

http://www.minatica.be/attachment.php?attachmentid=3361&d=1269333214

Kapstertje
5 July 2010, 01:02
Die van mij is onderweg,wat een superprijs is dit.;):good:
Ik ben benieuwd wat chrisje allemaal geschreven heeft:bow:

Obsessed
5 July 2010, 07:25
Mijn deelname zit er ook al bij :p

Keystroke
5 July 2010, 15:04
Zijn die boeken paperback of hardback? :lol:

Geweldige prijs, ik hoop dat ik deze keer eens goed gegokt heb. :)

salmax
5 July 2010, 15:57
ik hoop ik goed gokte
wel beniewd naar compuchrisje haar boeken
of staan die op die bebook mini
:):):)

Koshke
5 July 2010, 18:10
Inzending verzonden. Wist helemaal niet dat CompuChrisje boeken had uitgeven. Ben er ook benieuwd naar. Het is een super interessante prijs. Zou hem goed kunnen gebruiken om in mijn bed te lezen voordat ik in slaap val, in plaats van een onhandig boek al liggend in mijn handen te moeten nemen. Maar ja, dat gokken hé.... Toch ga ik duimen voor mezelf.

Phil O'Sophe
5 July 2010, 22:10
Deelnemersbulletin ingevuld en verzonden

De boeken zijn geen "pil" wat gewicht betreft (voor betekenis van pil zie puzzelboeken),
maar qua inhoud en schrijfstijl mogen die er zijn ! :good:

helga
5 July 2010, 22:35
Ik kan eigenlijk nergens uitmaken wat nu eigenlijk gevraagd wordt voor die zomerwedstrijd....
Kijk ik erover ? waar vind je dat deelnemersbulletin dan?

Pilote
5 July 2010, 22:39
Ik kan eigenlijk nergens uitmaken wat nu eigenlijk gevraagd wordt voor die zomerwedstrijd....
Kijk ik erover ? waar vind je dat deelnemersbulletin dan?

Het bulletin vind je door op de afbeelding te klikken die in het nieuwsbericht staat.

snel0026
7 July 2010, 00:08
Als ik op de afbeelding klik krijg ik de melding dat ik niet gerechtigd ben.
???????

compuchrisje
7 July 2010, 00:30
Lees even de voorwaarden (http://www.minatica.be/faq.php#wedstrijd)om deel te nemen en je komt er dan mss wel uit?

minQkel
7 July 2010, 00:35
Als ik op de afbeelding klik krijg ik de melding dat ik niet gerechtigd ben.
???????

Klopt, als je het wedstrijdreglement (http://www.minatica.be/faq.php#wedstrijd) leest. Staat daar dat je ten minste 1 post VOOR de start van de wedstrijd geplaatst moet hebben. Aangezien dit je eerste post is kan je niet aan de wedstrijd deelnemen.


Als je bij de 5e vraag antwoord dat je het antwoord niet weet. Word dit dan ook goed gekeurd? :)

Pilote
7 July 2010, 11:16
Bij de 5de vraag is er 1 de juiste. Als je markeert ik weet het niet dan is dit misschien wel fout. De oplossing zal ik ook niet vertellen. Enkel goed lezen en logisch nadenken.

robbedoeske_007
8 July 2010, 12:58
Ik heb met plezier meegedaan en mogen we soms weten welk genre de boeken zijn?

compuchrisje
8 July 2010, 23:20
Er is hier blijkbaar een klein misverstandje binnengeslopen op één of andere manier, maar de eReader komt rechtstreeks van Boek&Soft, zonder lectuur dus (of het zou de gebruiksaanwijzing moeten zijn).
Maar voor de nieuwsgierigen: een hele tijd geleden (voor IHJ en Minatica dus) ben ik na een uitdaging begonnen met schrijven. Dat deed ik ervoor ook al maar niet voor derden. Een eerste werk was ter ere van mijn vader, hiervoor heb ik zowat alle veteranen én een stukje van het huidige Belgische en Amerikaanse leger geteisterd :). Hierdoor kwam een opmerking van iemand dat de stijl best goed was en of ik niet méér wou schrijven. Nee, dat was ik eigenlijk niet van plan, maar ben toch begonnen, gewoon aan een roman. Niets wereldschokkends, niets zwaar psychologisch, maar luchtige vakantielectuur. Het soort dat je meeneemt op reis om op het strand een bezigheid te hebben. Dat ééntje werden er 5, waarvan enkele (mag niet zeggen hoeveel denk ik) uitgegeven onder eigen beheer... Met een gat van 400 € in je portemonnee begin je dus niet meer aan een volgende. Drukken kost geld heb ik gemerkt en goedkoop drukken trekt niet aan. Bovendien wordt er veel minder gelezen dan vroeger, dank zij dit verdomde internet :lol:.
Doelpubliek? Zowel mijn kinderen (volwassen zoon en dochter), de echtgenoot, enkele vrienden en vriendinnen konden ervan genieten, zegden ze. En ik heb reden om te denken dat ze me niet gewoon maar wilden paaien. De zoon is er zelfs mee naar de boekenbeurs getrokken...

Dus om kort te zijn: enkel de reader komt bij de winnaar van deze wedstrijd. Ik hoop dat dit jullie lust tot deelnemen niet wegneemt, dus blijven meedoen! (y)

Phil O'Sophe
17 July 2010, 17:49
Is er een tweede poging mogelijk? En de eerste dus laten annuleren.

PeterN
17 July 2010, 18:53
Ja, enkel de laatst ingestuurde is geldig.

Zie regel 2 bij het wedstrijdreglement (http://www.minatica.be/faq.php#wedstrijd):

Iedereen kan met één inzending deelnemen. Wil je een fout corrigeren, zend je terug een formulier in. Bij meerdere inzendingen geldt enkel de laatste inzending.

Kapstertje
18 July 2010, 15:13
Er is hier blijkbaar een klein misverstandje binnengeslopen op één of andere manier, maar de eReader komt rechtstreeks van Boek&Soft, zonder lectuur dus (of het zou de gebruiksaanwijzing moeten zijn).
Maar voor de nieuwsgierigen: een hele tijd geleden (voor IHJ en Minatica dus) ben ik na een uitdaging begonnen met schrijven. Dat deed ik ervoor ook al maar niet voor derden. Een eerste werk was ter ere van mijn vader, hiervoor heb ik zowat alle veteranen én een stukje van het huidige Belgische en Amerikaanse leger geteisterd :). Hierdoor kwam een opmerking van iemand dat de stijl best goed was en of ik niet méér wou schrijven. Nee, dat was ik eigenlijk niet van plan, maar ben toch begonnen, gewoon aan een roman. Niets wereldschokkends, niets zwaar psychologisch, maar luchtige vakantielectuur. Het soort dat je meeneemt op reis om op het strand een bezigheid te hebben. Dat ééntje werden er 5, waarvan enkele (mag niet zeggen hoeveel denk ik) uitgegeven onder eigen beheer... Met een gat van 400 € in je portemonnee begin je dus niet meer aan een volgende. Drukken kost geld heb ik gemerkt en goedkoop drukken trekt niet aan. Bovendien wordt er veel minder gelezen dan vroeger, dank zij dit verdomde internet :lol:.
Doelpubliek? Zowel mijn kinderen (volwassen zoon en dochter), de echtgenoot, enkele vrienden en vriendinnen konden ervan genieten, zegden ze. En ik heb reden om te denken dat ze me niet gewoon maar wilden paaien. De zoon is er zelfs mee naar de boekenbeurs getrokken...

Dus om kort te zijn: enkel de reader komt bij de winnaar van deze wedstrijd. Ik hoop dat dit jullie lust tot deelnemen niet wegneemt, dus blijven meedoen! (y)
Chrisje doet even een boekje open:D:D:D
Volgens mij klopt mijn antwoord nu al niet meer:shy:

salmax
18 July 2010, 16:44
ik denk mij kilo schatting van die boeken al verkeerd zal zijn

compuchrisje
18 July 2010, 22:36
Niets verhindert jullie om een vernieuwde inzending te doen, de eerste vervalt dan automatisch. Laatste antwoord is geldig.. en nie zeggen da'k jullie niet al een eind op weg heb geholpen he :lol:
Mss bedenk ik wel een troostprijs.. wie weet.

peenif
19 July 2010, 19:10
Misschien wegen die boeken wel meer dan CC'tje, wie weet?

Phil O'Sophe
19 July 2010, 19:20
misschien wegen die boeken wel meer dan cc'tje, wie weet?

PEENIFFF !!! ... :D ... nog last van de terugreis? :p

salmax
19 July 2010, 23:30
peenif maar wat zou compuchrisje wegen he is moeilijk te schatten he
:D:shy: ;)

Obsessed
20 July 2010, 12:31
peenif maar wat zou compuchrisje wegen he is moeilijk te schatten he
:D:shy: ;)
Neen, neen salmax. Het is minder. :)

compuchrisje
20 July 2010, 23:03
Salmax het gaat om het gewicht van de boeken he, niet dat van mij :lol:, dat is te verwaarlozen.

Peter.B
22 July 2010, 06:58
heb ook gokje gewaagd :rolleyes:

salmax
22 July 2010, 13:50
op haar gewicht :)

Peter.B
23 July 2010, 09:09
die vraag kunnen we stellen bij de volgende wedstrijd,net na de zomervakantie.
dan zullen we wel rekening moeten houden,door de vele party's,met een gewichtstoename van ettelijke kilo's :D

compuchrisje
19 August 2010, 23:01
Even laten opmerken dat er hier nog een wedstrijd loopt.
@Peter.B: welke festiviteiten? Enne, wie mij kan betrappen op te dik worden krijgt àl die boeken gratis en voor niks!

Baloeke
20 August 2010, 22:35
Heb wat gepuzzeld en gegokt

Vincent
23 August 2010, 08:12
Met de pet naar geslegen.;)

compuchrisje
23 August 2010, 08:39
Niks met de pet, maar ook geen 'geheimen' vrij gegeven :lol:

peenif
29 August 2010, 10:27
Op de valreep ook meegedaan.