Volledige versie bekijken : map afbeeldingen



urbain
19 July 2010, 12:13
beste , ik heb een vraag over de map afbeeldingen........
Als ik deze map open dan verschijnen normaal gezien mijn foto's en naar de hoeveelheid dat daar instaat zie ik al mijn foto's dus in die map staan.
Nu open ik die en ik zie de foto's niet , alleen op iedere foto het logo van het het fotoprogramma dat ik daarvoor gebruik , in mijn geval is dit windows live photogallerie.
openen met een ander programma geeft dus hetzelfde resultaat.
Ik werk met windows vista .......
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Jelle
19 July 2010, 14:31
Dat komt waarschijnlijk door de mapweergave instelling (in Vista te vinden onder "Beeld" dacht ik). Als die op bv. tegels staat, krijg je inderdaad het logo van het toegewezen programma te zien. Je moet het op miniatuurweergaven (thumbnails) ofzo zetten om een preview te krijgen van de afbeeldingen.

urbain
19 July 2010, 15:19
Dat komt waarschijnlijk door de mapweergave instelling (in Vista te vinden onder "Beeld" dacht ik). Als die op bv. tegels staat, krijg je inderdaad het logo van het toegewezen programma te zien. Je moet het op miniatuurweergaven (thumbnails) ofzo zetten om een preview te krijgen van de afbeeldingen.

als het maar zo eenvoudig zou zijn zou ik hiermee niet jullie lastig vallen.
Neen het ligt ergens anders en ik weet niet dus niet hoe ik dit kan veranderen.
Ik kan dus geen enkele selectie uit mijn foto's maken omdat ik die niet zie.
Normaal gezien als ik de map mijn afbeeldingen open dan verschijnt er een groene balk die langzaam vol loopt en als dit gebeurd is dan verschijnen de foto's , nu is dit dus niet het geval.
daarom mijn vraag of iemand mij daarmee verder kan helpen.

urbain
19 July 2010, 19:39
niemand die hierover iets kan vertellen.?

Jelle
19 July 2010, 21:50
Kijk dan eens bij "Map- en zoekopties", tabblad Weergave en zorg dat er géén vinkje staat bij "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen".

3477

urbain
19 July 2010, 23:51
vriendelijk bedankt voor je hulp , deze heeft geholpen , nu zie ik mijn foto's weer.

Baloeke
20 July 2010, 00:00
Weer een tevreden klant ;). Deze gaat op slot