Volledige versie bekijken : foto`s zijn snelkoppelingen



miranda36
28 July 2010, 13:52
Ik heb vanmorgen foto`s die gisteren gemaakt zijn op mijn pc gezet vanaf mijn sony cybershot maar heb nu dus een probleem.Normaal gaat het altijd goed maar nu dus niet,heb de foto`s op mijn buroblad geplaatst en toen van mijn camera gewist.Toen wilde ik de foto`s verplaatsen naar een aangemaakte map in documenten en kwam er toen pas achter dat het allemaal snelkoppelingen waren/zijn.Kan er nu dus helemaal niks mee niet op groter formaat bekijken of plaatsen op internet,mailen knippen/plakken noem maar op.Heb het geprobeert met een programma om verwijderde bestanden op je camera terug te krijgen maar dat lukt maar met 5 foto`s en ze waren wel allemaal helder van kwaliteit.Weet iemand hoe ik die foto`s nu alsnog kan bekijken of bewerken zodat ik ze alsnog kan gebruiken?Want de foto`s worden wel weergegeven in de pictogram.

peenif
28 July 2010, 14:13
Indien je rechtsklikt op zo'n snelkoppeling en eigenschappen kiest - welk 'doel' wordt daar weergegeven? Dit is met name de map waar uw foto's zich bevinden.

miranda36
28 July 2010, 18:23
dit is wat er word weergegeven E:\DCIM\101MSDCF\DSC01681.JPG en dat is op mijn camera.Maar daar lukt het me niet om alle foto`s weer terug te krijgen.

Baloeke
28 July 2010, 21:09
Ik weet niet met welk programma je geprobeerd hebt om je foto's terug te halen van je camera. Maar je kan eens proberen met het programma Recuva (http://www.minatica.be/downloads/481-Recuva) om je verwijderde bestanden terug te halen.