Volledige versie bekijken : mededeling Pinbal werkt niet meer na het spelen.



Silverwing
28 July 2010, 20:00
Ik heb hier een pinbal game 3d ultra pinbal thrillride die door windows 7 na de eerste keer spelen met aangepaste instellingen word weergegeven en dan ook perfect start en speelt.
Wanneer er game over is of ik sluit de game vroeger dan krijg ik na het afsluiten steeds een zwart scherm met de mededeling pinbal werkt niet meer.
Start ik de game direct terug dan is er geen enkel probleem,de game start direct en werkt perfect.
Op zich niet erg maar die melding,maar ik krijg hier wel strafpunten voor in de betrouwbaarheidsindex van Windows,en als ik de game 3x heb gespeeld zit ik nog maar met een score van minder dan 5 komende van 10.
Is hier iets aan te doen?

Jelle
3 August 2010, 13:11
Kan je eens een screenshot maken van de details van de foutmelding?

Items uit de betrouwbaarheidsindex wissen, lukt me niet meteen. Alleen de bijhorende probleemrapporten wissen (http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/How-do-I-clear-the-problem-report-history-from-my-computer) is blijkbaar standaard mogelijk.
Maar waarom vind je die betrouwbaarheidsindex zo belangrijk? Uiteindelijk maakt die toch niets uit qua prestaties ofzo? :)

Silverwing
5 August 2010, 07:47
Zodra ik kan zal ik bekijken of het op mijn nieuwe installatie nog fout loopt.Ben er al wel achter dat het te maken heeft met de videokaart.zodra de driver van de kaart van het systeem is of er staat er geen op , werkt alles zonder probleem.
De betrouwbaarheids ndex is voor mij toch een teken hoe stabiel het systeem is en ik zie die liefst op 10 blijven staan.
Maar nu moet dus mijn nieuwe installatie eerst volledig op punt staan alvorens ik die pinbal nog installeer,binnen enkele dagen zal dat zijn.

Silverwing
19 August 2010, 09:50
Update 19/8
Vandaag geïnstalleerd via cd die ik nu pas heb kunnen bemachtigen en nadat Windows compatibiliteits aanpassingen heeft gedaan werkt het zoals het moet.
Deze mag dicht.

peenif
19 August 2010, 10:08
Bedankt - gaat dicht nu.