Volledige versie bekijken : Bijlage



papypc
29 July 2010, 12:15
Wanneer ik een nieuwe discussie start mag ik geen bijlage toevoegen (regels voor berichten)???
Hoe zet ik dan en .gif bestandje in het bericht met bv de foutboodschap over mijn vraag ?
Sorry, zeker domme vraag, maar kan het maar niet vinden.

Dexter
29 July 2010, 13:20
Je kan een plaatje uploaden bij een fotouploadservice zoals photobucket of imageshack,... en dan die foto hier tonen.

peenif
29 July 2010, 13:42
Kijk hier even papypc http://www.minatica.be/content/480-Afbeeldingen-gebruiken-op-het-forum

papypc
29 July 2010, 14:06
Dank u, zal deze procedure gebruiken.
Was vroeger toch eenvoudiger om en .gif van 64k te plaatsen. Maar ja, "things are changing" , en ik pas me wel aan.

peenif
29 July 2010, 14:21
Een bijlage van 64k was meestal amper leesbaar, zeker indien het om screenshots ging, of soms zelfs om een foto waarbij dan nog gevraagd werd om die te bewerken ook ;).

papypc
29 July 2010, 15:04
Dat is juist peenif.
Ik heb er zeker geen moeite mee om de procedure via imageshack te volgen, wat ik nu trouwens ga doen.
Nogmaals bedankt.

salmax
29 July 2010, 15:33
peenif thx voor die handleiding die heb ik blijkbaar over het hoofd gezien

peenif
29 July 2010, 17:02
Daarom is het nuttig om binnen te komen op Minatica via de 'Home' pagina i.p.v. direct op het forum. Op de 'Home' staan alle highlights, nieuwe tutorials, gamenieuws, de nieuwste discussies, de laatste nieuwsberichten enz. - zo is de kans kleiner dat je dergelijke dingen over het hoofd ziet. ;)

salmax
29 July 2010, 18:25
ik kom binnen op home zo is die in favorieten opgeslagen
en kijk dan nieuwe berichten dus normaal stond die er in die tijd wel tussen
gewoon naast gekeken dus
zal de home maar is bekijken mss staat er nog meer