Volledige versie bekijken : pc probleem



ChuckN
1 August 2010, 10:29
hallo kan iemand mij helpen niemand weet het ook pc winkel niet
computer blijft steeds hangen kan bij opstarten of na 5 minuten maar ook na een kwartier
alles is bekeken het geheugen de harde schijven en is schoongemaakt hij deed dit ineens .
weet iemand nog een oplossing toen zeiden ze bij een pc winkel dat het aan het moederbord ligt een ander zegt dat kan niet want dan doet hij niks meer.
help aub met vriendelijke dank

ajaxloverr
1 August 2010, 19:40
hmm,
-Krijg je niet een blauw scherm (BSOD?)
-Mocht hij weer vastlopen, probeer dan je caps-lock toets op je toetsenbord, laat even weten of die gaat branden of niet.
-Probeer je PC eens op te starten met minimale componenten; verwijder alle losse insteekkaarten(behalve je evt. videokaart), cd/dvd drives, overige hardeschijven, als je meer dan 1 stripje geheugen hebt, verwijder de rest en laat 1tje staan.

Probeer dit eens en post je bevindingen

Good luck!

Fakke_Berto
2 August 2010, 20:51
Kijk eens in je logboeken of je systeemfouten vindt. Mogelijk foutmeldingen ivm iastor of zoiets.

wdv
2 August 2010, 21:17
start eens op in safe mode

ChuckN
22 August 2010, 14:22
heb het allemaal geprobeerd maar niks helpt ik weet het niet meer maar toch bedankt
en krijg af en toe blauwe scherm en zegt dan vanwege veiligheid pc sluit hij af
en nu ziet hij mijn dvd speler ook niet meer hoe krijg ik die weer terug

Elboulle
23 August 2010, 07:30
Os opnieuw installeren lijkt me de beste/snelste oplossing. (als je backups hebt genomen natuurlijk...)

Baloeke
23 August 2010, 22:56
Os opnieuw installeren lijkt me de beste/snelste oplossing. (als je backups hebt genomen natuurlijk...)

Niet zo snel om alles opnieuw te gaan installeren. Misschien zit het probleem bij een virus of spyware op je pc.
Lees daarom eens het beleid hijackthis (http://www.minatica.be/threads/39088-Beleid-hijackthis-eerst-lezen-voor-je-hier-iets-post!!!) door. Plaats je logje wel in het juiste forumondereel (http://www.minatica.be/forums/46-HijackThis). Onze Spywareslayers zullen je graag helpen.