Volledige versie bekijken : Navigatie probleem Nokia 6710 Navigator



Nokia6710
7 August 2010, 20:35
Heey

Ik heb een nokia 6710 navigator. nou wil ik graag mijn navigatie gebruiken. ik heb 'm nog niet gebruikt in mijn auto, maar ik neem aan dat ie het ook doet als ik op mijn dakterras zit. nou wil ik b.v naar Parijs maar ik wil niet dat ie internet gebruikt (in mijn geval geen mijn router), want ik heb gelezen dat ie kan navigeren zonder internet dus alleen via de schotels. ik heb alles geinstalleerd wat ik moest installeren. ook de ovi maps. maar als ik naar het menu ga en ik druk op GPS en dan op kaarten dan geeft ie gelijk aan dat ie niks kan vinden, en soms geeft ie het niet aan en dan zoek ik b.v Parijs op (dat kan alleen als ik 'm op online zoeken zet, moet dus ook offline kunnen) dan blijft ie maar zoeken naar GPS.. ik heb bij positiebep.methoden de bluetooth uitgezet en de assisted GPS, de rest heb ik allemaal aangevinkt. hij wacht elke keer maar op GPS,maar dat moet toch zonder internet kunnen? Kan iemand mij alsjeblieft helpen.

zariash
7 August 2010, 22:22
hou er rekening mee dat de eerste keer satellieten zoeken lang kan duren bij mij toch wel een klein half uurtje .
de instellingen zijn volgens mij juist .
ik lees alleen niet of je al kaarten op je nokia hebt staan .
grtjs