Volledige versie bekijken : vast in medal of honor allied assault



rensie73
15 August 2010, 14:34
ik ben nog een begonnen aan medal of honor
nu ben ik gekomen tot het moment dat je moet beletten dat de tegenstander de brug moet uitschakkelen dmv van dynamiet. als je dit kan beletten rijd je tank de brug op
zover ben ik , maar dan moet je versterking oproepen om de vijandelijke tanks die je eigen tank onder vuur nemen om die uit te schakelen
maar ik krijg niks opgeroepen en telkens wordt de tank vernietigd en is het spel over
kan iemand mij helpen ?

ultddave
15 August 2010, 15:36
Ik denk dat het dit is:

Time to radio in attacks like you did on the flak 88 at the 'Battle in the Bocage'.
Do so until your ally in the tank says "Its to late Powell! Get outta there now!".
When he says that, GET DOWN AND OUT OF THE SECOND AND THRID FLOORS IMMMEDIATLY! An
opposing tank will blow it up in about 5 seconds after your friend gives you the
warning.

Filmpje;
http://www.youtube.com/watch?v=CT-_lQV6P20#t=4m17s

Gaat dat niet met de knop "b" (binoculars = verrekijker)? (Desnoods eens kijken bij de opties van de game, wat de knop is voor de binoculars.) En als je dan klikt dan zou er een airstrike moeten komen op de plaats waar je kijkt met de verrekijker.

Maar het is al lang geleden dat ik die game heb gespeeld :D.

Mvg,
Dave

rensie73
15 August 2010, 22:56
als ik de verrekijker dan heb moet ik dan nog ergens op klikken ?
er gebeurt niks , geen vliegtuigen

Krikkie
16 August 2010, 00:34
Ik dacht dat je moest "vuren" met je verrekijker.
Maar ben niet zeker meer, 't is voor mij ook heel lang geleden!

Groetjes Krikkie

ultddave
16 August 2010, 17:18
Yep normaal gezien moet je zorgen dat de tank in het midden van de verrekijker staat, en dan op de schiet knop duwen. (Meestal de linkermuisknop)

Desnoods moet je eens rondlopen en vanuit verschillende posities proberen. Misschien dat er een onzichtbare muur het inroepen van de luchtaanval blokkeert. Maar zoals je in de video kan zien, zou het normaal gezien moeten werken. ;)

Als het toch niet zou gaan, moet je desnoods eens kijken of je de laatste patch geinstalleerd hebt. ;)

Mvg,
Dave

rensie73
17 August 2010, 13:22
tis in orde , ben erdoor
was inderdaad verrekijker + schieten
mercikes hé mannen