Volledige versie bekijken : Laptop Dell



fosgate
19 August 2010, 09:46
Goedenmorgend

Vorige week is onze laptop aangekomen thuis, een Dell studio 17 met een gepersonaliseerde buitenkant.

Nu werkt er een usb poort totaal niet, al met de tech dienst gebeld bij hun en daar konden ze me niet helpen.

Ik heb al 3 formulieren ingevuld om hem te laten retourneren, nog steeds geen antwoord, dus maw recht zal ik er niet meer op hebben om mn geld terug te krijgen want dat moet binnen de 7 dagen afgehandeld zijn, ik heb wel al op dag 2 al gebeld , mails etc gestuurd, zonder respons.

Nu heb ik ook nog eens het probleem dat ik op de dell site niks kan doen met mn account ivm de SERVICETAG (dat is een persoonlijk nummer voor je laptop voor probs , update , etc, ze kennen daar gewoon mn servicetag niet).

Heeft er nog al iemand soortgelijk probleem gehad bij Dell want dit vind ik totaal niet kunnen!

mvg fosgate

Baloeke
19 August 2010, 21:48
Je moet soms firma's de kans geven om je mail te beantwoorden. In sommige gevallen krijg je, als je een mail gestuurd hebt, meestal een automatisch antwoord dat je vraag spoedig zal beantwoord worden.
Wat was het antwoord aan de telefoon toen je belde?

compuchrisje
19 August 2010, 22:46
Ook al eens op hun site gaan kijken om eventueel de nodige drivers op te halen? Of zat er een CD met drivers ingepakt bij aankoop?