Volledige versie bekijken : Afbeelding plaatsen



Phil O'Sophe
25 August 2010, 19:16
Soms gebeurt het dat [img] geselecteerd wordt (blauw wordt dus) als men erachter de direct-link wil plakken; bij het verzenden van het bericht wordt de afbeelding dan niet afgebeeld in de bedoelde post.

Wat kan de oorzaak hiervan zijn?

Dank voor elke reactie.

Baloeke
25 August 2010, 22:27
Er mag GEEN spatie zijn tussen
dus_hier_een_link_zonder_spatie_voor_of_achteraan Als de link blauw wordt is er denkelijk een spatie te veel.

Phil O'Sophe
26 August 2010, 12:23
Er mag GEEN spatie zijn tussen
dus_hier_een_link_zonder_spatie_voor_of_achteraan Als de link blauw wordt is er denkelijk een spatie te veel.

De link wordt niet blauw, wel [img];
mogelijk heeft het iets te maken met de plaats waar [img] getypt wordt, bvb. door "gecentreerd" te kiezen (om de afbeelding in het midden te willen zetten);

Baloeke
26 August 2010, 21:57
Ik denk dat het niets te maken heeft of je de afbeelding in het midden wil plaatsen. Dat [img] blauw wordt is voor mij ook een raadsel.

compuchrisje
26 August 2010, 22:05
http:vorming.minatica.be/itnieuws/commodore64.jpg

Dat is wat je ziet als je via het mini-schilderijtje hierboven een afbeeldings URL hebt toegevoegd.
Zorg ervoor dat je achter de laatste tag staat met je muisaanwijzer, dus na [/IMG] en geef dan een enter om op volgende regel te komen.
Selecteer dan de regel met de img-tag van begin tot en met einde en laat die dan centreren. 't Is best mogelijk dat je een spatie of een enter per ongeluk ertussen flapt, maar meestal zie je het resultaat toch meteen.

Ik snap echter niet helemaal wat je juist bedoelt, maar mss ligt het wel aan je instellingen om het forum te bekijken. Ik zie hier enkel code als ik een bericht opmaak, nooit afbeeldingen of linken.