Volledige versie bekijken : Internet Explorer opent niet meer



katia
29 August 2010, 20:47
Hello allemaal

Ik gebruik vooral Google Chrome, maar sporadisch heb ik nog eens Internet Explorer nodig omdat sommige sites niet werken in Chrome. Sinds kort werkt Internet Explorer echter niet meer. Als ik op het icoontje klik om het te openen, gebeurt er niets. In 'Taakbeheer<Processen' zie ik nochtans iexplore.exe staan, maar er wordt niets geopend.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Katia

Baloeke
29 August 2010, 21:21
Kijk eens op de website van Microsoft (http://support.microsoft.com/kb/926449/nl)

katia
31 August 2010, 13:48
Helaas lukt het ook niet. Men gaat er daar van uit dat het wel zou lukken door het zonder uitvoegtoepassingen te openen, maar nog altijd niets :(

Baloeke
31 August 2010, 15:19
Welke versie van Internet Explorer staat er op je computer?
Welke versie van Windows gebruik je en is deze up-to date?

katia
31 August 2010, 17:31
Welke versie van Internet Explorer staat er op je computer?
Welke versie van Windows gebruik je en is deze up-to date?

IE 8 geloof ik en het is Windows Vista, ik denk wel dat deze up to date is ja.

Opmerkelijk: vandaag kwam op mijn scherm dat ik paar updates moest doen, en nadat ik die gedaan had en de laptop opnieuw was opgestart, kon ik Internet Explorer weer openen. Eenmaal terug gesloten kon het echter opnieuw niet worden geopend :damn:

compuchrisje
31 August 2010, 23:05
Ik weet niet hoe je je browser opent, maar mss doe je er best aan om de oude link (op bureaublad of in taakbalk) te verwijderen en dan via verkenner de juiste locatie van je 'vernieuwde' browser te gaan. Klik met rechtermuisknop op het uitvoerbestand en sleep dit naar je bureaublad of taakbalk en kies uit het menu: hier snelkoppeling maken.
Mogelijk verwijst je register op dit ogenblik naar een verkeerde *.exe.