Volledige versie bekijken : Bewustmakingscampagne



Obsessed
4 September 2010, 17:09
Ik heb vandaag via mail een Powerpoint presentatie ontvangen die ik echt wel eens aan jullie wil tonen. ;)

Betrokken presentatie draagt de naam "schokkende beelden" en bevat een aantal originele affiches met onderwerpen zoals mishandeling, aids, discriminatie, het milieu,enz...

Ik ben er zeker van dat ieder er wel iets tussen vind wat hier een reactie waard is.

Klik HIER (http://www.datafilehost.com/download-ac671705.html) om te downloaden (6,08 Mb) (y)

Fakke_Berto
4 September 2010, 18:12
Een waarheid als een koe, spijtig genoeg.

compuchrisje
5 September 2010, 23:49
Je kan dit idd bewustmaking noemen, maar ik begin het meer indoctrinatie te gaan vinden. Ik honger de derde wereld niet uit, ik laat 'verkoop' geen vrouwen voor de prostitutie, ik veroorzaak geen aids-epidemie, ik laat geen rivieren overlopen of lok geen aardbevingen uit, ik recycleer al voordat de gemeenten op dat lumineuze idee kwamen, ik dood geen zeehondjes (enkel lastige vliegen), ik heb respect voor de ouderen en probeer dat ook te hebben voor jongeren en leeftijdsgenoten, ik draag geen bontmantels en ik verkoop geen wapens.
Het zijn waarheden als een koe ja, maar ze komen bij de verkeerde mensen om die zaken te verhinderen. De onderdrukkingsregimes, de industriƫle machten, de media: daar zijn de schuldigen te zoeken.

dannyma
7 September 2010, 12:50
Moest hier niet meer gebeuren besef het goed genoeg .
Komt niet bij de verkeerde mensen , ooit iemand gezegd power to the people .
Wij hebben de macht en kracht we moeten het alleen durven .