Volledige versie bekijken : getuut



jeroenmaes
1 July 2005, 10:57
hey,

ik zit mijn een probleem als ik mijn boxen aanzet hoor ik helemaal niks behalve een getuut.
Ik heb vanalles geprobeert, ik ben ten einde raad.

alvast bedankt

Emtec
1 July 2005, 11:24
Welk systeem heb je? windows, geluidskaart, boxen,...

Kijk eens bij geluidsinstellingen of de boxen wel ingeschakeld zijn.

compuchrisje
1 July 2005, 18:26
En nog een klein detailke, als je een balansregelaar hebt, kijk es of die wel juist staat, best mogelijk dat die wat verzet is.

zariash
1 July 2005, 18:54
gebruik je soms ook een headset bij mij geeft dit problemen en heb ik ook gefluit,
als ik te dicht bij de luidsprekers kom
grtjs

pitbull.spikey
1 July 2005, 20:03
probleem dat vele mensen hebben is dat ze softwarematig alles te kuid zetten dus gewoon alle schuivetjes van volume wa verminderen en dan eerder het volume verluiden via de hardware dus via de knopjes van de instalatie of boxen men gebruikt

Clioke16V
1 July 2005, 20:43
mss ergens een micro in de buurt staan van luidsprekers > geeft een tuut lawaai. > wel u volume eens minderzetten ( software matig of op de boxen zelf ) en anders weet ik het niet sorry.

Marshall
1 July 2005, 21:36
Zou het mogelijk zijn om wat meer uitleg te geven, betreffend; hoe is de aansluiting vanaf de pc te beginnen naar ?? versterker,stereo, soundkit, mengpaneel enz.

Niet om het een of ander maar wij willen je zoveel mogelijk helpen, indien het al opgelost is zoveel te beter, dan hebben andere met mss het zelfde probleem hier ook wat aan.

mvg Marshall :)

jeroenmaes
3 July 2005, 15:07
ik heb een Geluidskaart nVIDIA nForce MCP Audio Processing Unit (Dolby Digital)
de balans is goed, ik gebruik windows xp pentium 4.

jeroenmaes
4 July 2005, 11:22
ik heb hem gevonden http://list.driverguide.com/list/company744/page34/index.html.
maar als ik hem wil download (http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=93239)en dan geeft het een foutmelding

jeroenmaes
6 July 2005, 11:30
Het werkt terug!!!!!!!!

Passat TDI
18 July 2005, 01:01
Vroeger op mijn eertse Pc had ik dat ook en het werkte ook om mijn zenuwen , en na enkele dagen heb ik nieuwe boxen gekocht en het probleem was opgelost .
Het lag gewoon aan de vochtigheid binnen mijn kamer .
Raar maar waar .
( PCke is nu al 14 jaar oud en lig nu al op het kerkhof ) RIP !!!

MVG Passat TDI