Volledige versie bekijken : Windows Vista service pack 1 installeren op vista 32 bits.



armageddon
10 September 2010, 13:50
Als ik sp1 wil installeren dan krijg ik de volgende foutmelding.

Er is een interne fout opgetreden . en de foutcode is 0x800F080E .
De virusscanner en de firewall waren uitgeschakeld.
Het is een legale versie van vista home premium 32 bits.
Ik heb nog even een screenshot bijgevoegd.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem

Jelle
10 September 2010, 17:17
Dat kan je krijgen bij vLite installaties, iets waar Microsoft sowieso al niet zo tuk op is. Dan ontbreken er componenten, wat een error veroorzaakt bij het installeren van het service pack. De enige oplossing is dan Windows herinstalleren.

Als je niet vLite hebt gebruikt, kan je kijken op deze Microsoft hulppagina (http://support.microsoft.com/kb/947366/nl) over de error. De eerste tip is dan de standalone download ("zelfstandig pakket") van het SP proberen te installeren, in plaats van via de Windows Update te werken.

dannyma
10 September 2010, 20:24
Of in 1 keer gaan voor service pack 2 die al tijd uit is intussen .

PeterN
11 September 2010, 23:22
Of in 1 keer gaan voor service pack 2 die al tijd uit is intussen .

Zal u wel niet lukken;) Je MOET eerst Service Pack 1 installeren vooraleer je aan SP2 kan beginnen. SP2 bevat immers niet de updates van SP1, ze bevat de updates vanaf SP1.

dannyma
12 September 2010, 10:33
PeterN das waar klopt was het vergeten stond nog geen service pack op hehe en denk ergens anders nog eens gedaan heb dus twee keer dezefde fout gemaakt . Bedankt voor de rechtzetting dus beter stand alone installeren en hopen dat dit lukt .