Volledige versie bekijken : [Tube] Week 235 Yol



Adnilleke
15 September 2010, 21:16
Wie wint er deze week ?
Stem op de creatie die jij de mooiste vindt.
Let wel op: je moet wel een reply plaatsen na het stemmen in de poll.
Indien je eerst een reply geeft, vergeet dan ook niet te stemmen.
Dit om de leden en deelnemers te laten weten waarom je die creatie het mooiste vindt.
Zet je geen reply wordt je stem ongeldig en is de deelnemer waar op je gestemd hebt deze dus spijtig genoeg kwijt.
Stemmen kan tot vrijdag 20 .




1. misslily



http://i52.tinypic.com/303dc49.jpg



2. Yol



http://i183.photobucket.com/albums/x64/kleinkinderen2007/zeno19-1.jpg

eplerra
15 September 2010, 22:22
Mijn keuze is op de inzending van Misslily gevallen, mooie originel uitwerking !

Baloeke
15 September 2010, 22:27
En ik kies dan voor de uitwerking van Yol.

salmax
15 September 2010, 22:30
ik koos voor yol

Impulse
15 September 2010, 22:37
Ik kies voor Misslily. Waarom? Haar inzending spreekt mij meer aan. Haar foto laat zien dat ze een speciale kijk heeft op het leven. Ze laat merken dat, ookal zit alles tegen (donkere kleur van de wolken), ze toch doorzet (opgeheven hoofd). De hartjes op de foto doet me dan weer denken dat ook mensen rondom haar belangrijk zijn in haar leven, de ring betekent geluk, en het glas met de bloemen geven hoop.

Grtz :)

minQkel
15 September 2010, 23:54
Ik kies voor Misslily. Waarom? Haar inzending spreekt mij meer aan. Haar foto laat zien dat ze een speciale kijk heeft op het leven. Ze laat merken dat, ookal zit alles tegen (donkere kleur van de wolken), ze toch doorzet (opgeheven hoofd). De hartjes op de foto doet me dan weer denken dat ook mensen rondom haar belangrijk zijn in haar leven, de ring betekent geluk, en het glas met de bloemen geven hoop.

Grtz :)

Mooie uitleg impulse. Zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken, toch ga ik liever voor het schilderijtje. Is meer mijn stijl :) Meerdere mists zijn gebruikt om dat plaatje te maken en daar hou ik erg veel van :P Vind ik moooooi!

compuchrisje
16 September 2010, 00:33
Inderdaad een fijne uitleg, kon het niet beter gezegd hebben.

peenif
16 September 2010, 08:52
'the kind of life' van misslily voor mij -af en toe een glaasje, liefde en juwelen - wat moet je meer hebben in het leven :cool:

Angelica1962
16 September 2010, 12:01
Mijn stem is voor misslily.....erg mooi gemaakt!

chira
16 September 2010, 16:16
:shy: ik kies voor YOL , die wilde zee die tekeer gaat de golven die ons meevoer naar het onbekende ,, heerlijk ik wordt er stil van ;) echt zeer mooie :good:

monne
16 September 2010, 18:37
Beide afbeeldingen vertellen een verhaal, ik koos voor Yol.

Koshke
17 September 2010, 17:42
Gekozen voor Misslily maar vind ze beiden mooi en symboliek kan men idd in beiden terugvinden, zoals water symbool staat voor gevoelens en een schip voor het zoeken naar een veilige haven en de kleinere kaartjes zijn schilderijtjes binnen een thuis...
Belangrijk is dat de meesten bij hun keuze afgaan op hun persoonlijke voorkeur wat deel uitmaakt van de diversiteit van mensen...
we hebben ook algemene symbolen zoals de duif symbool staat voor vrede, maar ieder heeft ook zo zijn persoonlijke symbolen.

Adnilleke
17 September 2010, 20:11
Ik heb op misslily gestemd :)