Volledige versie bekijken : Internet op Smartphone



Hermani
7 October 2010, 18:59
Hallo,
ik overweeg een nieuwe smartphone te kopen en vroeg me af of iemand hier een abonnement/ tariefplan kan aanraden?

ik heb overlaatst wel iets opgevangen over iets bij proximus..:
15€/maand en dan krijg je 15 belwaarde, 1000 gratis sms'en en overal internet

kan iemand dit bevestigen of me iets anders aanraden?

Danku

(ik hoop dat ik het op de juiste plaats gepost heb? :))

g_man
7 October 2010, 21:09
Topic is verplaatst naar 'mobiele media'. :)

Ik heb zelf een Nokia X6 ... kan overal op internet met abonnement van PX. Ben aangesloten via het werk voor GSM (gratis) en dan heb ik zelf een abo genomen voor internet (10€ voor 250GB per maand)

Keystroke
8 October 2010, 19:35
Ik heb zelf Mobile Vikings (https://mobilevikings.com/nl/). Hier betaal je 15 euro en krijg je 15 euro belkrediet + 2GB internet voor een maand + 1000 gratis smsjes voor een maand. Dit is trouwens geen abonnement maar als je een domiciliƫring aanvraagt kan je het automatisch laten herladen elke maand. Ik dacht dat dit het goedkoopste mobiele internet was in Belgiƫ.


Topic is verplaatst naar 'mobiele media'. :)

Ik heb zelf een Nokia X6 ... kan overal op internet met abonnement van PX. Ben aangesloten via het werk voor GSM (gratis) en dan heb ik zelf een abo genomen voor internet (10€ voor 250GB per maand)

250GB?? Dat is wel erg veel voor mobiel internet, bedoel je niet 250MB?

Ik krijg mijn 2GB bijlange na niet op hoor, ik hou mezelf helemaal niet in en ik haal ongeveer 100MB per maand. Thuis schakelt mijn gsm trouwens automatisch over op mijn draadloos thuisnetwerk.

g_man
9 October 2010, 12:42
250B]GB[/B]?? Dat is wel erg veel voor mobiel internet, bedoel je niet 250MB?

Idd typfoutje... :) is 250 MB natuurlijk.

dannyma
10 October 2010, 11:18
kijk hier viking prepaid mischien iets voor jou en tip ff wachten met abbonement zijn nog altijd peperduur .

https://mobilevikings.com/nl/


ik gebruik het ook en werkt perfect .