Volledige versie bekijken : Splintercell conviction Save-vraag



jack
16 October 2010, 03:49
Kan men tussen tijds saven voordat de automatische saves inaktie komen tijdens het spelen.

g_man
16 October 2010, 13:38
neen, bij deze versie zijn enkel autosaves ...

jack
17 October 2010, 11:49
Als tussen-saves niet mogelijk zijn is dat voor een leek als mij echt niet tedoen om telkens opnieuw die spellen te herbeginnen
Ik had gehoopt dat Conviction de zelfde werkwijze zou zijn zoals alle voorgaande Splintercell's die ik met veel plezier heb gespeeld.
Een grote vergissing van mijnen t 'wege.
Besluit : Conviction ( van een paar dagen oud ) wordt tekoop aangeboden

g_man
17 October 2010, 12:33
Ik vond eerlijk gezegd deze versie minder moeilijk dan voorgaande versies.
Je moet gewoon weer effen wennen... veel gebruik maken van je tactics (shaduwonzichtbaarheid, herlocatie als je gespot bent,...)
Proberen de hoogte in te gaan en vandaar uit je vijanden uit te schakelen.
zo snel mogelijk 2 wapens upgraden tot maximum; je pistool met silencer en de MP5-SP3 . Meer als dat heb ik nooit gebruikt.
Ook leren gebruik maken van de special moves en de 'mark en execute'... hééél handig maar je moet voor elke mark een close kill doen.
en als ze met zoveel ineens komen, loop een eind terug en duik effen onder, dan neem je ze één voor één. Lekker quiet en stiekem. :) :p
De autosave zit zo ingbouwd dat hij saved vlak voor een moeilijk stuk, dus een stuk waarvan 'men' denkt dat je het nog wel eens opnieuw zou moeten doen.
Nog een laatste bemerking... het is toch net leuk als het een moeilijk is, als je er door vliegt op enkele uren gameplay, dan heb je toch het gevoel dat je belazert bent geweest, niet.
Komaan ff volhouden, je leert het wel. :)
Wat ik ook wel niet begrijp is dat er een save functie in het menu zit, maar die werkt maar tot aan de laatste autosave. Wsl heeft die de bedoeling om je stukken te laten overdoen die je wel leuk vond...

jack
17 October 2010, 13:05
Bedankt G-man voor de goeie raad en de tips
groeten
jack

Nijntje666
17 October 2010, 16:34
Mark en execute gebruik ik echt bijna nooit. Ik ben meer van het brute geweld, maar ik heb ook een aantal keren mijn agressie af moeten reageren omdat ik telkens opnieuw moest beginnen :lol:

En trouwens, je bent er zo weer doorheen hoor Jack, kun je inderdaad nog eens andere dingen proberen he.
Succes

jack
18 October 2010, 13:51
Bedankt Nijntje voor het doorgeven van uw hervaring
onder tussen gaat het al iets beter
groeten
jack

jack
19 October 2010, 00:03
k'Heb er de brui aan gegeven
z'on ordinair shooter spel is niet mijn genre
k'had beter Medal of Honor gekocht dan wist ik waar ik voorstond
maar dit is Splintercell onwaardig
jack

Nijntje666
19 October 2010, 13:23
Tsja, het is natuurlijk wat je zelf leuk vind.
Maar zoals ik al zei, je bent er zo doorheen. Afgelopen weekend had ik ook GameKings gekeken op de nederlandse tv. Daar kwam een review van Medal of Honor op. Ik moet zeggen dat het er wel mooi uit ziet, maar het lijkt allemaal weer zo veel op bijv. Call of Duty die ze ook behandelde.

Het kan ook zijn omdat ik splinter cell al jaren niet meer heb gespeeld, maar je kan ook de moeilijkheidsgraad omlaag zetten en even door die missies heenbeuken en filmpjes skippen, dan ben je ook weer heel snel terug bij waar je was. Dan zet je dan de moeilijkheidsgraad weer terug. Ik vind altijd wel dat als ik aan een spel begonnen ben, dat ik het wel uit moet spelen.
Maar dat is voor ieder natuurlijk anders.

Nijntje666
19 October 2010, 21:33
Ik heb het spel zojuist uitgespeeld, en ik snap helemaal niks van het einde haha.
Zal het niet voor de rest verklappen maar ben blij dat ik hem heb uitgespeeld best wel moeilijk vond ik het namelijk.
Dus misschien kan jij het me straks uitleggen als je doorgaat Jack :p

jack
20 October 2010, 09:37
Hallo Nijntje
Heeft u dat spel al uit gespeeld? :bow:
Wat bent u toch een vlug kereltje (y)
Ware het niet dat u zover van mij woont k'zou u direkt dit spel cadeau geven ;)
Allee alle gekheid op een stokje
Als mijn frustratie's een beetje verdwenen zijn zal ik nog weleens een poging doen hoor
Ik vind het in ieder geval erg leuk met u te communiceren
Ik hou u zeker op de hoogte hoe mijn verhaal zal eindigen
groeten
jack