Volledige versie bekijken : Fouten bij afsluiten Internet Explorer 8 (DEP)



Alviarin
24 October 2010, 12:29
Hey allen,

Ik zit met het volgend probleem. Telkens ik Internet Explorer 8 wil afsluiten krijg ik de foutmelding dat Preventie van gegevensuitvoer DEP de werking van internet explorer verhindert. Ik krijg dan van Windows een pop up scherm waarbij wordt gezocht naar fouten (maar oplossing wordt niet gegeven) en dat internet explorer opnieuw wordt gestart. Dat gebeurt dan ook maar bij het afsluiten weer hetzelfde probleem, terwijl ik nu net effectief wil afsluiten. Om echt af te sluiten moet ik dan altijd die pop up vensters vlug sluiten.

heb al geprobeerd Internet Explorer te desinstalleren maar Windows Vista zet hem er terug op....Weet iemand een oplossing voor die foutmelding (liefst zou ik IE8 (of updates) wel willen behouden.

Met dank :bow::bow::bow::bow:

strikerfox
24 October 2010, 12:46
Je kant dit even proberen hier onder

Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.
vervolgens op Internet Explorer.
Klik op Extra en klik vervolgens op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
Klik nadat de instellingen zijn hersteld op Sluiten, op OK en nogmaals op OK.
Sluit Internet Explorer af.
De wijzigingen worden van kracht zodra u Internet Explorer opnieuw opent.als dit niet gaat kunt je een systeem herstel proberen.
suc6
fox

Alviarin
25 October 2010, 08:18
Bedankt. Heeft inderdaad dus geholpen. Nu kan ik IE8 weer normaal gebruiken (maar gelukkig gebruik ik meestal Firefox).

Baloeke
25 October 2010, 20:55
Dat is positief dat je IE8 weer kan gebruiken, desnoods is het maar tussendoor. Deze gaat dus op slot.