Volledige versie bekijken : Facebook- en msn login - Unknown.



Fck_
2 November 2010, 00:13
Hallo!

Een paar maanden geleden is mijn broer overleden in een autoongeval.
Vrienden van hem hadden toen zijn Facebook/msn paswoord. Mijn ouders keken hier wel redelijk veel op, maar nu had mijn moeder dat wachtwoord veranderd, en dat is ze natuurlijk weer eens vergeten. (van Facebook EN van msn dus). Ze wil dat nu graag terug, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
We hebben natuurlijk geen toegang tot het account, en weten de geheime vraag niet..

Is er iemand van MSN die ik kan contacteren? Of is dit echt een verloren zaak..

Merci!

salmax
2 November 2010, 00:35
met msn kun je dat veranderen he
drukken op wachtwoord vergeten dan eerste keuze aanklikken dan wachtwoord opnieuw instellen

met facebook kan ik je niet helpen heb ik zelf niet

Nijntje666
2 November 2010, 10:37
Standaard instelling is wel dat na ong. 70 dagen je wachtwoord verloopt.
Hiernaast is er meestal een e-mail adres ingesteld waar het wachtwoord naar gestuurd kan worden indien deze kwijt is.
Gewoon de procedure van MSN zelf volgen, ik heb het ook ooit wel eens gehad, heb hem inmiddels weer terug.

Fck_
3 November 2010, 14:47
Maar ik weet dus geen geheime vraag, geen wachtwoord, en we kunnen dus ook niet op het account geraken.

Nijntje666
3 November 2010, 21:46
Je kunt het volgende in Google invoeren: "how to recover msn password
Ik kom op wat tooltjes (freeware tot op een bepaald niveau) terecht zie ik, je kunt de derde link proberen. Die zoekt eerder opgeslagen MSN wachtwoorden op. Dit zal moeilijk gaan denk ik wanneer de pc reeds geformatteerd is of niet meer in gebruik is.

Elders vraag ik me af hoe dat mogelijk is aangezien wachtwoorden moeilijk te achterhalen zijn, vooral online.

Dit moet je ook helpen:
http://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=16af00c8-790a-4220-b7ba-e396c9636fff

compuchrisje
3 November 2010, 23:05
Gaat het om een pc van je broer? Ontving hij misschien zijn mail ook met een ander programma? bv Outlook Express, Windows Live Mail... Of probeer iets met de 'Documents and settings', hoewel ik geen idee heb waar je dan juist naar moet zoeken.

Nijntje666
3 November 2010, 23:22
Als een Hotmail account gekoppeld staat in een ander programma zoals Outlook Express, wat CC hierboven vermeld, kan je mogelijk wel mails ontvangen via in dit voorbeeld Outlook. Het noodzakelijke in dit geval is wel dat het wachtwoord voorheen al is ingevoerd (en als "onthouden" geconfigureerd!) tijdens het koppelen van het Hotmail account in Outlook. Anders zal dit niet werken.

ghost
4 November 2010, 01:16
Bij facebook kunt je wel zijn email adres ingeven , http://www.facebook.com/reset.php En zou je een veiligheidscode krijgen .
Of misschien dat je hier iets van vind http://www.facebook.com/help/?topic=login

Fck_
5 November 2010, 14:16
Heb contact opgenomen met WLM , en dit is wat eruit gekomen is ^^:

Microsoft kan de accountgegevens van de overledene vrijgeven na het ontvangen van de volgende informatie:

1. Documenten die aangeven dat je de erfgenaam bent van de overledene (let op: je moet de naaste verwant zijn of juridisch zijn aangewezen als de erfgenaam, behalve wanneer de accounthouder minderjarig was).
2. Een fotokopie van je identiteitsbewijs.
3. Een fotokopie van de overlijdensakte.
4. Een document dat antwoord geeft op de volgende vragen, ter verificatie:
a. Naam van het account.
b. Voor- en achternaam van de overleden accounthouder.
c. Geboortedatum.
d. Adres (Plaats, land en postcode).
e. Geschatte datum wanneer het account was aangemaakt.
f. Geschatte datum wanneer voor het laatst gebruik is gemaakt van het account.

Fax deze gegevens alstublieft naar 001 (425) 708-0096, onder vermelding van "Attention: Custodian of Records”. Als de gegevens gecontroleerd zijn, zal Microsoft de account informatie vrijgeven middels een CD-ROM, die per aangetekende post naar je wordt verstuurd.

Je kan bovenstaande informatie ook per post versturen. Dit kan naar: Windows Live/MSN Compliance, 1065 La Avenida, Building 4, Mountain View, CA 94043, United States, ter attentie van: Custodian of Records



Wist echt niet dat dit zo mogelijk was, sta er versteld van! Bedankt allemaal!

Nijntje666
5 November 2010, 16:37
Zie je wel. Het lijkt tegenwoordig eenmaal te langdradig om Microsoft te mailen, maar dit is in eerste instantie wel de manier waarop het zou moeten gaan.
Dit wist ik ook niet hoor, weer iets bijgeleerd he :) .

compuchrisje
5 November 2010, 23:21
Mooi zo, maar je toont vooral dat je volhoudt. Hoop dat je resultaten boekt Woya.

Fck_
20 December 2010, 18:31
Hey Iedereen !

Zit met een vraagje. op 15 mei is mijn broer overleden in een ongeval, we hadden wel zijn paswoord van msn & facebook enzo. Nu, in Juli heeft mijn moeder dat doen veranderd, en is dat natuurlijk vergeten nu ...

Ik probeer dat dus al heeel lange tijd terug te krijgen. Heb het gedaan via hotmail, zo de support, maar echt waar, die kunnen volgens mij niet lezen :P. Heb al 3x gezegd dat ik hem niet ben, maar zijn broer enzo.. maar ze blijven mij noemen bij zijn naam en zeggen dat niet alle gegevens correct zijn enzo.. Dus daar heb ik eens goed mijn gedacht gezegd, en nu zoek ik dus andere manieren .. :p

Dacht er net aan dat we zijn laptop nog hebben, mss is daar nog ergens iets opgeslaan (hoop ik!) ..

Maar weet iemand anders nog een manier om een wachtwoord van een overleden familie lid terug te krijgen?

Dankuwel !

Baloeke
21 December 2010, 00:49
Heb je nieuwe post bij je oude bijgevoegd

minoe
21 December 2010, 14:41
Eens kijken op onderstaande link.Zal wel wat tss staan.
In de linkerkollom onder password tools.



http://www.nirsoft.net/

Fck_
21 December 2010, 22:13
Dankje.

Maar het probleem is, dat opgeslagen paswoord is het oude. Daar ben ik dus niets meer mee, aangezien het veranderd is..
En de support doet zoo moeilijk !

BTW; die brief is dus verstuurd, helemaal naar Amerika :P. Maar dus nog niets van gehoord, daarom dat ik nog wat andere manieren zoek ..

Nijntje666
21 December 2010, 23:05
Had laatst ergens gelezen, toen ik me aan het verdiepen was in Encryptie, dat wachtwoorden van Hotmail nooit achterhaald kunnen worden (online) omdat ze dus versleuteld opgeslagen worden. Misschien kunnen zij hem wel resetten. Denk dat zij het heft in handen hebben.

Fck_
15 January 2011, 19:45
Zo ! Heb die gegevens (Custodian of records) verstuurd naar Microsoft in de United States !
Ben benieuwd wat het gaat geven .. Ik houdt jullie op de hoogte !

(Voor de tweede keer dus, eerste keer was blijkbaar mislukt)

peenif
15 January 2011, 20:31
Ik hou je eraan ;).