Volledige versie bekijken : Probleempje met Firefox



Bongers
2 November 2010, 14:23
Een goedemiddag,

Sinds enkele dagen heb ik last van een probleempje met Firefox. Het is niet schadelijk of zo, maar ik wil het gewoon verwijderd hebben.

Het zit namelijk zo, laatst heb ik de Adobe Download Manager of iets dergelijks gedownload, omdat Firefox hier maar om bleef zeuren. Zo gezegd zo gedaan en vanaf toen vroeg Firefox middels een pop-up van Adobe of updates wilde downloaden. Dit gebeurde elke keer dat ik de browser opstartte. Dit vond ik erg irritant dus ben ik naar het configuratiescherm gegaan en heb ik de laatste updates van Adobe van mijn PC verwijderd.

Nu komt het probleem: elke keer dat ik Firefox nu opstart, komt er een melding (ook via pop-up) 'Kan het bestand C:/Users/Rob/AppData/Roaming/Mozilla/Firefox/Profiles/px1n3..../getPlusPlus_Adobe_reg.exe niet vinden'. Ik druk op Ok en Firefox start gewoon. Hoe kan ik deze melding verwijderen?

Alvast bedankt!

peenif
2 November 2010, 14:43
Updates van Adobe zijn te vertrouwen en dus eigenlijk jammer dat je dit niet hebt toegestaan. Ga eens in Firefox naar Extra > Add-ons en schakel daar de Adobe Download Manager add-on uit. Mocht dit niet lukken doe dan eens een systeemherstel naar het herstelpunt van voor de Adobe Download Manager installatie.
Die ADM heb je eigenlijk niet nodig, zorg er wel voor dat je de Adobe Flash Player up-to-date houdt.

Bongers
2 November 2010, 16:07
Nou dat was snel, het uitschakelen van de add-on heeft de pop-up verwijderd. Bedankt! Ik hoop alleen niet dat ik iets verwijderd heb van de Adobe Flash Player.

peenif
2 November 2010, 23:59
Zal je snel merken Bongers, hou het forum in de gaten, indien er iets is met Adobe Flash Player kan je het hier lezen. Ik veronderstel dat jou probleem is opgelost en zal je draadje dus sluiten. Succes nog met Firefox (simply the best).