Volledige versie bekijken : Vraag ivm TV & PC combinatie



sera
2 November 2010, 18:40
Hello,

Ik heb een vrij simpele vraag. (denk ik)

Ik zou een nieuwe tv willen kopen die gewoon op kabel werkt maar als ik een film
wil bekijken die op mijn pc staat op mijn tv wil afspele, hoe doe ik dat het best ?
Mijn tv zal boven mijn 2x 24" schermen komen te hangen.

Ik dacht eerst om het scherm te verbinden met mijn pc maar, mijn graka sloten zijn op omwille van die 2 pc schermen...

Is er nog een andere mogelijkheid ? of zijn er tv's waar ik gewoon mijn externe harde schijf kan op aansluiten ?

Het zou ook leuk zijn, moest ik eens willen om toch is te kunnen games op dat scherm ook.

Ken de mogelijkheden hier allemaal niet zo goed...


Pc specs:
i7 920
GTX 295
6 Gb ram
850 w
Asus P6 DELUXE

Merci, Séra

Baloeke
2 November 2010, 22:21
Misschien bestaat de mogelijkheid om via HDMI je TV te laten werken.

sera
2 November 2010, 22:27
Maar die HDMI moet je toch ook op u GRAKA aansluiten of ga ik nu helemaal de mist in ?

en er zitten al 2 vga sloten vol met mijn 2 monitors...

ga ik dan dit nodig hebben ? -> http://www.gamegear.be/product_info.php?cPath=102_48&products_id=1201&osCsid=iv7b9gtv3qh02l2hh8oi39utk4

Jelle
3 November 2010, 00:34
Zo'n USB naar VGA kastje is niet echt ideaal: het is niet digitale uitgang en ondersteunt bovendien geen Full HD. En als je je externe hd direct wil aansluiten, zal gamen geen optie zijn.

Maar heeft je GTX 295 geen drie aansluitingen? 2x DVI en 1x HDMI? Zo staat het toch op http://www.nvidia.com/object/product_geforce_gtx_295_us.html
Anders kan je er altijd een tweede grafische kaart bijsteken.

sera
3 November 2010, 01:39
Nu is zien of die GTX 295 2x 24" en nog tv eraan , aankan

Nijntje666
3 November 2010, 13:51
Hoi Sera,

Het handigste lijkt mij om gewoon eentje los te koppelen en de TV hier voor in de plaats te gebruiken
Ik heb een DVI kabel aangesloten op mijn systeem en aan het eind zit een HDMI connector, deze steek ik in mijn TV, en ik heb een haarscherp beeld (Dual View) op mijn tv, ik kan dus een game slepen naar mijn TV en mijn monitor uitschakelen en achter mijn TV plaats nemen.

Het is dan natuurlijk niet meer mogelijk om die ene monitor te gebruiken