Volledige versie bekijken : 4 MP3 Bestanden In 1 Omzetten ?



tom906
9 November 2010, 20:42
Ik heb net een remix gemaakt met Virtual DJ.
En nu is het probleem, ik had mijn remix opgenomen. En ik ging kijken bij mijn documenten en ik zag dat ze in 4 waren gedeeld. En ik heb alles geprobeerd wat ik kon maar het is me niet gelukt dus zouden jullie mij hierbij kunnen helpen ?
Alvast Bedankt

Gr.Tom

Nijntje666
9 November 2010, 21:39
Zal heus wel ergens in de instellingen gedefinieerd staan. Je maakt gebruik van de interne record functionaliteit neem ik aan?

Wat je ook als alternatief kunt doen, is het met een ander programma op de achtergrond opnemen, hier heb je er een hoop staan:
http://www.minatica.be/downloads/cat/2-Audiovisueel

Dan moet je natuurlijk geen Messenger open hebben staan of iets anders dat geluid maakt op je systeem, anders is de mix verpest.

butskristof
9 November 2010, 22:18
Als je FormatFactory gebruikt, kan die de bestanden voor je aan elkaar plakken. Gewoon de 4 bestanden selecteren, in volgorde zetten en that's it (;

Mvg,
Kristof.

compuchrisje
10 November 2010, 00:37
Of gewoon Audacity, te vinden in onze downloads. Zorg wel dat je de mp3-plugin ook installeert.

tom906
19 November 2010, 17:23
Heb FormatFactory gedownload maar hoe moet ik de bestanden aan elkaar plakken ?

butskristof
19 November 2010, 18:07
- Open FormatFactory
- Klik links op de tab Geavanceerd'
- Klik op 'Audio samenvoegen'
- Klik op 'Bestand toevoegen'
- Selecteer de 4 mp3-bestanden en zet ze in de juiste volgorde.
- Klik bovenaan bij 'Uitvoerinstellingen' op de knop 'Hoge kwaliteit'
- Bij audiostream staat er ergens in de lijst 'Bitrate (KB/s)'. Als die waarde op 128 staat, kan je ze best wijzigen naar 192 of hoger.
- Klik op 'OK'
- Klik nogmaals op 'OK'
- Je komt terug in het hoofdvenster, klik dan bovenaan op 'Starten'.

Vervolgens wordt het conversieproces uitgevoerd en word alles in één bestand weggeschreven naar de locatie die vermeld staat bij 'Doel [F2]'.

Mvg,
Kristof.

tom906
20 November 2010, 15:52
Dankjewel, hier mag een slotje op.