Volledige versie bekijken : Printer print tekst boven elkaar



nick-db
12 November 2010, 20:59
Hallo,

Er is mij wat opgevallen dat als ik bv een rode tekst afdruk op mijn hp cp1215 dat die tekst eerst in het geel wordt afgedrukt en daar een paar millimeters boven de tekst in het rood opkomt! Zou mijn printer kapot zijn of zou het liggen aan de inktcartridges? Heb de firmware al upgedate maar zonder succes.

Nick

Fakke_Berto
12 November 2010, 23:02
Wat doet hij bij een zelftest?

g_man
12 November 2010, 23:07
lijn de printer eens opnieuw uit.

nick-db
13 November 2010, 10:57
Wat doet hij bij een zelftest?


lijn de printer eens opnieuw uit.

Alles print hij goed uit van tekst en afbeeldingen, behalve wanneer er rood aan te pas komt?
Uitlijnen, hoe doe je dat?

PeterN
13 November 2010, 21:59
Normaal is bij je printer een programma. Daar kan je de printer uitlijnen. Nu, hier gaat het over een kleuren laser en ik weet niet in hoeverre deze ook moet uitgelijnd worden. Wat je ook eens kan proberen is de cartridge eens uitnemen en terug plaatsen. Ik denk dat hij dan zelf mss een zelftest doet. Van wanneer doet hij dit? Is er iets verandert (andere cartridge gestoken?) Anders als hij nieuw is gewoon terug brengen.

nick-db
13 November 2010, 22:07
Normaal is bij je printer een programma. Daar kan je de printer uitlijnen. Nu, hier gaat het over een kleuren laser en ik weet niet in hoeverre deze ook moet uitgelijnd worden. Wat je ook eens kan proberen is de cartridge eens uitnemen en terug plaatsen. Ik denk dat hij dan zelf mss een zelftest doet. Van wanneer doet hij dit? Is er iets verandert (andere cartridge gestoken?) Anders als hij nieuw is gewoon terug brengen.

Heb daarnet iets gelezen over terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Heb het een 5tal minuutjes geleden geprobeerd en blijkbaar is het probleem hierbij opgelost.
Toch bedankt voor de reactie!!!

Misschien wat meer info voor mensen die hetzelfde problemen hebben
- Ga naar je HP toolbox (programma die je kan downloaden op site HP)
- Kies de juiste printer
- Apparaatinstellingen
- Services
- Klik op "Terugzetten Fabrieksinstellingen"
- Start Windows voor de zekerheid terug op

compuchrisje
13 November 2010, 23:04
Soms is HP echt het einde :D