Volledige versie bekijken : norton internet security



novice
2 July 2005, 20:57
hello,
binnenkort moet ik mijn internet beveiligingen hernieuwen.heb al enkele mogelijkheden overwogen,maar heb nog niet echt een keuze gemaakt.
hoe staan jullie tegenover "symantec norton internet security 2005"?
een pakket van o.a. norton antivirus,anti-spam,firewall....
alvast bedankt voor jullie mening.;)

jxjxw
2 July 2005, 22:04
je kunt je bijna niet beter beveilgen dan met norton
zeker doen
draai hier ook
zonder probleem

nielsvandesype
3 July 2005, 11:43
Als jij je goed voelt bij norton koop het dan. Maar er zijn beter beveiligingssuites op de markt hoor zoals bv BitDefender 8 professional plus 8.0 (heb je een firewall, anti-spam,anti-virus kost niet echt veel. Andere heel goede suites zijn die van panda,kaspersky,mc afee,enz.

jxjxw
3 July 2005, 11:47
Als jij je goed voelt bij norton koop het dan. Maar er zijn beter beveiligingssuites op de markt hoor zoals bv BitDefender 8 professional plus 8.0 (heb je een firewall, anti-spam,anti-virus kost niet echt veel. Andere heel goede suites zijn die van panda,kaspersky,mc afee,enz.

heb je een firewall, anti-spam,anti-virus
dat heeft die norton ook en nog veel meer;)

nielsvandesype
3 July 2005, 11:59
@ jxjxw : Daar geef ik je wel gelijk in maar dit was de goedkoopste suite was ngo vergeten te zeggen dat die suite ook nog p2p beveiliging en im beveiliging bevat (het laatste zal norton ook waarschijnlijk doen) en echt veel meer dan dit in een suite heb je eigenlijk niet nodig (zoals webcontentfilter). De andere zijn gelijkwaardig aan de mogelijkheden die norton bied.

jxjxw
3 July 2005, 12:17
@ jxjxw : Daar geef ik je wel gelijk in maar dit was de goedkoopste suite was ngo vergeten te zeggen dat die suite ook nog p2p beveiliging en im beveiliging bevat (het laatste zal norton ook waarschijnlijk doen) en echt veel meer dan dit in een suite heb je eigenlijk niet nodig (zoals webcontentfilter). De andere zijn gelijkwaardig aan de mogelijkheden die norton bied.

ja dat is ook zo
norton is niet de goedkoopste he
er zijn ook gelijkwaardige scaners die beterkoop zijn
maar norton is de meest gebruikte he en de grooste

gunther
3 July 2005, 14:13
ik gebruik die 2005 nu ook al een paar maanden en heb nikske van problemen.
men zegt dat uw systeem hierdoor trager gaat werken maar heb hier nog niets van gemerkt.
let wel op de installatie want ik had ook problemen ermee.
normaal overschrijft hij dit van 2004 naar 2005. maar je kan mss best gewoon 2004 uninstall doen het register schoonmaken en dan 2005 erop zetten. om problemen te vermijden.

klaaske
3 July 2005, 17:24
Ik heb NIS geinstalleerd sinds einde april : werkt perfect. Zonealarm en alle "anderen" zijn eraf. Uitstekende software !

nielsvandesype
3 July 2005, 19:12
ja dat is ook zo
norton is niet de goedkoopste he
er zijn ook gelijkwaardige scaners die beterkoop zijn
maar norton is de meest gebruikte he en de grooste
Klopt eigenlijk is norton de duurste asl je het met de concurrentie gaat vermelden. Symantec (makers van norton) geven niet zoveel virusdefinties vrij als dat bij andere anti-virusleveranciers het geval is. Zijn ook al niet bereikbaar via mail als je na veel zoeken het mail-adres vind krijg je automatisch een antwoord uit hun database. Norton behoort nog steeds tot de top van anti-virussen maar moet toch al onderdoen voor mcafee, bitdefender, kaspersky .

novice
3 July 2005, 20:14
Klopt eigenlijk is norton de duurste asl je het met de concurrentie gaat vermelden. Symantec (makers van norton) geven niet zoveel virusdefinties vrij als dat bij andere anti-virusleveranciers het geval is. Zijn ook al niet bereikbaar via mail als je na veel zoeken het mail-adres vind krijg je automatisch een antwoord uit hun database. Norton behoort nog steeds tot de top van anti-virussen maar moet toch al onderdoen voor mcafee, bitdefender, kaspersky .

nielske,ik denk dat ik voor bitdefender zal gaan.;)
aan de anderen toch bedankt voor jullie menig!!!

novice
3 July 2005, 20:16
nielske,ik denk dat ik voor bitdefender zal gaan.;)
aan de anderen toch bedankt voor jullie menig!!!

sorry,moet zijn "mening"..:verlegen: :p

nielsvandesype
3 July 2005, 20:45
Ik heb altijd norton gehad en heb met niets problemen en zit met een razendsnel systeem die nog nooit geformateerd geweest is in de 3 jaar dat mijn pc draait.
Dat wil toch iets zeggen denk ik. ;):cool:
@spykiller Dan heb jij geluk gehad want toen ik norton internet security suite 2004 gebruikte en nog 256 mb ddr ram had duurde het wel voor dat mijn pc opstarte en was hij traag. Om eerlijk te zijn heb ik ook niet echt veel problemen meegemaakt.(buiten dat het opstarten langer duurde en mijn pc traag was)

@novice : is een goede keuze heb mij nl ook Bitdefender aangeschaft. Kost eigenlijk niet zoveel. Ik heb er €47 voor betaald.

nielsvandesype
4 July 2005, 12:14
Denk je dat het gewoon geluk alleen was?of..........;)
Dan had jij toen wel al genoeg intern geheugen anders had je het ook gemerkt.

simba
4 July 2005, 19:00
wij hebben al jaren Norton en nooit problemen:we dachten ook eens te veranderen maar we zijn snel weer naar Norton gegaan.

simba