Volledige versie bekijken : Internet Explorer werkt niet meer na Virus.



Remi
14 November 2010, 01:31
Hallo
Ik kreeg deze morgen een melding van een virus.
het bleek om een malware te gaan.
Deze heb ik inmiddels kunnen verwijderen, maar nu kan ik niet meer op internet.
Het rare is dat ik me wel kan aanmelden op msn, dus ik heb internet verbinding.
Heb me al suf gezocht.
Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik weet echt niet meer wat te doen.
Alvast bedankt, Remi.
ps, gelieve bij uitleg niet te moeilijke woorden te gebruiken :p, ik ken wel wat van computers maar ken niet genoeg om alles te begrijpen :p.
:evil:

Remi
14 November 2010, 01:33
Hier is trouwens een log van mbam, als je hier iets mee bent.
Malwarebytes' Anti-Malware 1.46www.malwarebytes.orgDatabaseversie: 5110Windows 5.1.2600 Service Pack 3Internet Explorer 8.0.6001.1870214/11/2010 0:02:07mbam-log-2010-11-14 (00-02-07).txtScantype: Snelle scanObjecten gescand: 198071Verstreken tijd: 1 uur/uren, 3 minuut/minuten, 26 seconde(n)Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0Registersleutels geïnfecteerd: 0Registerwaarden geïnfecteerd: 0Registerdata geïnfecteerd: 0Mappen geïnfecteerd: 0Bestanden geïnfecteerd: 0Geheugenprocessen geïnfecteerd:(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)Geheugenmodulen geïnfecteerd:(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)Registersleutels geïnfecteerd:(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)Registerwaarden geïnfecteerd:(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)Registerdata geïnfecteerd:(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)Mappen geïnfecteerd:(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)Bestanden geïnfecteerd:(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

compuchrisje
21 November 2010, 00:58
Remi, je topic is verplaatst naar het juiste forum. Lees grondig dit (http://www.minatica.be/threads/71380-Beleid-Hijackthis-eerst-lezen-voor-je-hier-iets-post!)even door.
Post daarna je logjes hieronder, zodat onze malware-jagers hun diagnose kunnen stellen.

Rosty
21 November 2010, 09:54
Remi,

wil je de raad van CC'ke eens opvolgen aub?

Rosty
27 November 2010, 09:14
Daar er geen reactie meer komt op dit topic gaat deze op slot. Wil je het terug geopend stuur dan een PM met een link naar dit topic naar iemand van het team.

Groeten,

Rosty.