Volledige versie bekijken : avant browser verouderd volgens youtube etc



latenlachen
22 November 2010, 16:54
allen,

ik heb al een tijdje een probleem en heb dit altijd weggelachen maar nu komen de bengels in opstand:wtf:...Ik....allee,de kinderen hebben da voor en ik kan het hier uitleggen :shy:...=> Als de dochters op youtube (of op andere site mss ook iets bekijken) komt er bovenaan te staan dat ik een verouderde versie van mijn browser heb en terwijl ik toch al enkele malen een update gedaan heb blijft die melding komen.Kan iemand me vertellen wat er juist mis is met mijn browser?

ik gebruik avant browser(nu toch al een jaar of 8 denk ik) en windows home

allee,in naam van mijn dochters alvast bedankt op voorhand :D

peenif
22 November 2010, 17:00
Probeer dit eens: doe een uninstall van uw browser met RevoUninstaller (geavanceerde modus) en installeer dan de laatste nieuwe
http://www.avantbrowser.com/download.aspx

latenlachen
22 November 2010, 17:15
Probeer dit eens: doe een uninstall van uw browser met RevoUninstaller (geavanceerde modus) en installeer dan de laatste nieuwe
http://www.avantbrowser.com/download.aspx

als ik da geuinstalleerd heb (of hoe noemen ze zoiets :rolleyes:)...dan zijn ze toch hun favorieten etc ni kwijt he of wel???

J.W.
22 November 2010, 22:22
als ik da geuinstalleerd heb (of hoe noemen ze zoiets :rolleyes:)...dan zijn ze toch hun favorieten etc ni kwijt he of wel???

Die kunt ge toch overzetten (exporteren) naar IE.

latenlachen
26 November 2010, 20:40
Die kunt ge toch overzetten (exporteren) naar IE....na een beetje proberen kwam ik tot de conclusie dat je idd de bladwijzers(zo noemt dat blijkbaar bij avantbrowser) kan exporteren...maan er is ook een deel dat autoaanvullen noemt....dat kan je blijkbaar niet omzetten... of vergis ik me daar in??

mvg

peenif
26 November 2010, 21:17
Autoaanvullen is in ieder geval iets die de veiligheid van het surfen niet ten goede komt, goed dat het in de instellingen van browsers bestaat maar bij mij staat dit in ieder geval af. Goed dus dat je dit niet met je instellingen kan exporteren en het telkens weer manueel moet instellen, pech natuurlijk voor mensen die logins van websites niet ergens bewaren indien je die kwijtspeelt, trouwens dan nog bestaan er mogelijkheden om je vergeten logingegevens via email terug te krijgen hé.