Volledige versie bekijken : ivm Tubes klasseren



leekske1
23 November 2010, 15:44
hallo, hier ben ik weer :-)
Nu met de vraag bestaat er zoiets voor tubes als je die opslaagt dat die direkt in de desbetreffende map gaan :D Tell me YES YES YES :lol:
Want ik zie door het bos tubes de tubes nie meer :cry: heb er heel wat en krijg ze maar niet geklasseerd :-(
Met welk super (y) programmatje kunnen jullie mij helpen
knuff van een waanhopig Leekske !!!

peenif
23 November 2010, 16:13
Leekske toch, dat is toch iets wat je makkelijk kan met verkenner, maak een map 'tubes' aan met daarin mogelijks wat submappen en noem die zoals jij ze wil klasseren (bv. bloemen, dieren, boys, girls enz.), open in verkenner dan de map waar nu je tubes staan en dan gewoon vanuit verkenner naar de desgewenste map slepen. Kan wel een beetje werk zijn ja maar als je er eens aan begint is dit vlug gedaan. Achteraf iets nieuws opslaan moet je toch zelf steeds over beslissen waar je die wenst te plaatsen.

leekske1
23 November 2010, 16:16
Pennif, ja ok, en waar vind ik die verkenner dan, is da via start en dan zoeken of hoe moet het dan?
En dan heb je twee vensters veronderstel ik, ja dan zou da moeten kunnen,want anders moet je altijd de ene sluiten en de andere openen hé ??? Maar ja m'n naam is nie voor niks LEEKSKE he ...lol
Knuff x

peenif
23 November 2010, 16:23
Indien je op je toetsenbord het windowsvlaggetje drukt tesamen met de letter E opent de verkenner zich.

Aangezien je een leekske bent geef ik je ook nog deze pdf die je kan afdrukken http://www.h-peters.com/papeters/werkenmetdeverkenner.pdf

leekske1
23 November 2010, 23:37
Bedankt weer Peenif, ojee moet blijkbaar nog heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel leren hihihihi
Knuff en sweet dreams voor straks

Ps. En tot de volgende vraag weer hé :-)))))

compuchrisje
24 November 2010, 00:41
Enthousiaste leerlinge heb je hier Peenif :D

peenif
24 November 2010, 08:58
Daar heb je nu eens voldoening van zie.