Volledige versie bekijken : nieuwe hitmanpro2 ?



Peter.B
3 July 2005, 08:44
is dit de nieuwe versie van hitmanpro 2
http://www.hitmanpro.nl/

wally7000
3 July 2005, 09:37
opgepast het is misschien een goed programma maar het vertraagd je pc doe de test maar

jxjxw
3 July 2005, 10:45
opgepast het is misschien een goed programma maar het vertraagd je pc doe de test maar
dat is ook zo
laat dat ding zijn werk doen wat het trouwens goed doet
en dan verwijderen
en gewoon een ad aware prog instaleren

nielsvandesype
3 July 2005, 11:37
Klopt inderdaad de nieuwste hm pro vertraagd je pc. Hopelijk gaat de maker er niets meer bij voegen. Hm pro gebruikt veel van je processorkracht op sommige momenten. Eens zien of hm pro wel correct met mijn ad-aware en spy sweeper scant want in de vorige versies deed hij dat niet.

Some_body
3 July 2005, 12:06
Hoi Allemaal :)

Ik weet niet wat jullie der van vinden , maar ik laat men scans liever appart lopen , kwestie van een beetje overzicht te behouden , duurt wel wat langer (a) .

Greets Some_body :p

jurgenv
3 July 2005, 19:43
de nieuwe hitmanpro heeft nu ondersteuning voor ad-aware SE 1.06 en spysweeper 4.0, hitmanpro 2.1.2 bevat nu ook en heuristische scan :) kijk voor meer info op www.hitmanpro.nl

ikbenben
3 July 2005, 19:47
Ik heb hem vandaag geinstalleerd ipv de vorige hmp2 en deze is inderdaad nog wat extra uitgebreid :cool: .

jurgenv
3 July 2005, 19:52
ieder zijn keus :) wie hem niet wil, moet hem niet installeren dan wie wel wilt mag het installeren dan hé ;) en nu niet weer de discussie beginnen dat je alles graag apart wilt :cool:

spruit
3 July 2005, 23:13
ik lees hier van pc vertragen, draait die dan op de achtergrond?

jurgenv
3 July 2005, 23:54
er is momenteel een nieuwe versie ervan namelijk hitmanpro 2.1.3 ;)

Baloeke
4 July 2005, 10:59
Niets houd je tegen om hitman pro te installeren. Ikzelf laat hitman pro geregeld los op mijn pc, en ik doe ook van tijd tot tijd het STAPPENPLAN (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=1733&highlight=stappenplan)om alles van spyware en dergelijke te verwijderen.

siegy
4 July 2005, 12:02
ik :cool:siegy dus'

ben zeer te vrede van die update Hitmanpro 2.1.3
alleen mag je spay sweeper betalen als je al eens een gratis proef exemplaar gehad hebt,,dus verwijder het maar uit je software configuratie,,,scheeld weer kb's,,,,,

en (zoals men beweerd)ondervind ik
géén ernstige vertraging ,,
en het mooiste van alles ,,(even op hout kloppen:close )
niks prul meer op mijn pc ke!! (y) (y) (y) dus ten zeerste aanbevolen !!:p

ikbenben
4 July 2005, 12:56
Ik heb de 2.1.2 versie nu , maar update HMPro2 zichzelf niet naar 2.1.3 bij de volgende keer opstarten van HM?

siegy
4 July 2005, 18:30
Oh pardon ,,
ikbenben,,,,

dat had ik nog niet eens geprobeerd of het van zelf geupload was ik heb op de link van DIPSY geklikt en kwam bij HITMANPRO en heb toen op douwnload geklikt en hupsake daar stond ik in een niewe HMPro.2.1.3.
werkt verder prima bij mij hoor !!lekker proper alles en ondervind geen vertraging en ben ook niets kwijt ,,,wel veranderd soms eens een logo in mijn snelstartbalk in een Emailsnelkoppelingsteken,!

schwung
6 July 2005, 20:31
Gaat bij mij ook traag. Wel klote dat diene spysweeper na nen tijd verloopt.

broske
13 July 2005, 02:21
Bij mij doet die spybot het nietmeer na het installeren van de nieuwe versie. krijg "socket error # 11004" wanneer ik hem wil updaten.

Beatje
13 July 2005, 09:15
ik lees hier van pc vertragen, draait die dan op de achtergrond?

Bij mij draait ie alleen als ik hem aanzet dan doe ik verder niks erbij.
Ik heb nergens geen last van dat mijn pc trager zou zijn!!!

jurgenv
13 July 2005, 12:59
de nieuwere versie van HM pro is 2.1.4, hitmanpro draait niet op de achtergrond, het gene wat alleen op de achtergrond draait is spywareblaster, alloewel spywareblaster geen proces in beslag neemt dus ku je eigelijk zeggen dat dit geen probleem kan vormen