Volledige versie bekijken : Scanner CanoScan Lide 110



Haganibbo
28 November 2010, 20:36
Beste,
Ik gebruikte deze scan. Maar na een systeemherstel wou ik deze terug installeren, wat mij niet meer lukt. Ik krijg steeds de melding: "Een programma dat Solution Menu Ex ondersteunt, is niet correct geïnstalleerd". M.a.w. de scan kan door het systeem niet worden geïdentificeerd. Ik ben ten einde raad en zou jullie dank weten mij hierbij te te Begeleiden.
Haganibbo.:shy:

Nijntje666
29 November 2010, 00:17
Het beste kun je eerst eventjes proberen om deze FAQ's bij Canon zelf door te lezen:
http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/scanners/LiDE_series/CanoScan_LiDE_110.aspx
Indien je dit nog niet gedaan hebt natuurlijk

PeterN
29 November 2010, 00:23
Bij scanners ook een beetje opletten. Bij installatie moet je hem pas aansluiten als er om wordt gevraagd, niet eerder. Best bij problemen is gewoon alles te deïnstalleren, dan eens ccleaner laten draaien om eventueel resten op te ruimen en dan terug alles installeren en pas aan te sluiten wanneer er om wordt gevraagd.

succes;)

Haganibbo
29 November 2010, 15:57
Dat is het hem nu juist!
Ik heb nauwgezet de instructies voor het instaleren via de Cd-rom opgevolgd? Maar wanneer ik klikte op "voltooien" gebeurde er niets, niettegenstaande ik lang wachtte en heb dan uiteindelijk maar de scanner aangesloten. Misschien onvoldoende lang gewacht?
Hoe komt het dat ik bij de oorspronkelijke installatie dit probleem niet had?
Inmiddels heb ik wel alles gedeïnstalleerd.

PeterN
29 November 2010, 17:16
Na deïnstallatie eens ccleaner draaien en de resten verwijderen.
Daarna terug installeren maar zet uw virusscanner en andere beveiliging hiervoor even af. Die kunnen soms ook roet in het eten gooien, dat heb ik ook al eens meegemaakt. Dus die beveiligingen even af, installeren en de usb pas insteken als hij erom vraagt.

Nijntje666
29 November 2010, 21:41
Dat is inderdaad wel belangrijk, bij mij moet dat ook en ik heb een HP.
Je kan beter het apparaat met USB loskoppelen en echt pas aansluiten wanneer er om gevraagd wordt.
Zonodig laat je hem even aan staan en doe je tijdelijk wat anders, dan weet je in ieder geval zeker dat je het goed doet.