Volledige versie bekijken : WK - voetbal 2018



Phil O'Sophe
2 December 2010, 18:00
Het is dus Rusland geworden.
Pech voor België en Nederland? Hangt ervan af hoe je het beoordeelt. Voor sommigen een grote teleurstelling, voor anderen dan weer "nog al wel ...". In elk geval zal het eerstdaags voor nogal wat commotie zorgen. Zowel voor vóór als tegen is er wel wat te zeggen. Iedereen kan iets inbrengen in één of andere zin, kwestie van standpunt zie je, ... of van belangen natuurlijk.
Zelfs mijn (nog enig levende) tante van 94 was er al op verlekkerd om het gebeuren (in óns land en Nederland) op de televisie te kunnen bekijken ... in 2018 !
"Hoop doet leven" zegt men, voetbal (misschien) ook ?

peenif
3 December 2010, 06:57
Tja, Engeland heeft reeds de Olympische Spelen en velen hebben de invloed van de Russische oligarchen onderschat denk ik, wie kan daar tegenop?

dannyma
3 December 2010, 14:00
Ik ben blij want jaagt ons toch maar op kosten o.a belastingverhoging enz , weet je nog wie banken crisis betaald heeft en nog aan het betalen is voila meer hoef ik niet te zeggen . laat die ministers maar lullen geloof ze toch niet meer .

PeterN
3 December 2010, 14:13
Voor mij moet het ook niet. Je kijkt de matchen op tv. Als ze nu in Brussel of Moskou worden gespeeld maakt mij niet uit. Ten andere het zou ons geld kosten en dan heeft de organisatie nog zoveel noten op hun zang. Als zij nu eens geld er voor gaven, dan kon het zijn dat ik er eens wilde over nadenken om het te willen organiseren;) 't Is precies de omgekeerde wereld :)

Ik zou het simpel houden tss pro en contra: al de extra kost dat het meebrengt delen door diegene die vóór zijn, eens zien als er dan nog velen vóór zijn. En kom niet af met solidair zijn; ik ben nog steeds aan het zoeken naar die ene die solidair met mij is:p

chira
3 December 2010, 15:34
:shy: het is nu alleen maar een geld kwestie en niet meer sportief gezien :).............

compuchrisje
4 December 2010, 00:35
België krijgt zijn eigen fileprobleem nog niet opgelost. Dit zou een massa aan overlast extra betekend hebben, plus wat het in goede banen leiden nog kan kosten. Laat de Russen 't maar doen, plek genoeg ginder.