Volledige versie bekijken : ipad of hp slate 500



nojs
7 December 2010, 23:39
ik wil een ipad of een hp slate 500 kopen.
wat is jullie mening en wanneer komt de hp uit in belgie?

dank

dannyma
8 December 2010, 18:43
Mijn mening is dat ze beide aan elkaar gewaagd zullen zijn en zal de prijs en mogelijkheden het lot bepalen .

carl
9 December 2010, 08:51
Die HP slate heeft windows erop staan. Een heleboel extra mogelijkheden t.o.v. iOS dus. Je hebt dan ook bluetooth, ingebouwde USB ondersteuning, ondersteuning voor tal van apparaten via USB, ...
Volgens mij moet je de iPad bekijken als iPod touch XXL, en die HP slate als een soort netbook. Het gaat er dus om wat je ervan wil/verwacht.

Fck_
14 December 2010, 14:48
Je kan eventueel ook wel wachten op de iPad 2?
Geruchten doen de ronde dat deze al rond maart verwacht word.. (Wat dus helemaal nog niet zeker is!)

Zoals Carl al zei, HP Slate heeft veel meer mogelijkheden. Maar ik als 'Apple-Fanboy' zou toch voor de iPad gaan, gewoon omdat dit vlot samenwerkt met mijn Mac/iPhone. Heb je geen van deze dingen, zou ik dan toch voor de HP Slate gaan denk ik..

iPad is wel een pak 'fanciƫr' (< schrijf je dat zo :P?)

emiledevoss
22 December 2010, 10:54
ipad is wel iets gebruiksvriendelijker

Magnat
22 December 2010, 12:05
Handig toestel van 800 euro waarmee je op de helft van de websites niet binnen kan en waarvoor je je laptop moet gebruiken om iets af te drukken. Een leuk gadget met een hoop gebreken. Het is een leuk hebbeding als je de eindeloze reeks nadelen en beperkingen vergeet. (bvb geen usb, geen cardreader, geen dvd,…) Het is leuk om spelletjes te spelen, af en toe een filmpje te kijken, een e-boek te lezen. Vooral entertainment dus. Een iPad zonder flash support is zoals een blinde zonder geleide-hond. Flash op je iPad ..., maar dan moet je hem wel jailbrake-n, iets wat intussen volledig legaal geworden is, maar je verliest wel je garantie bij Apple.