Volledige versie bekijken : malwarebytes



J.W.
16 December 2010, 17:51
Heeft er hier iemand weet van het volgende:

Bij het installeren van Malwarebytes 1.5 (geen update) op een pc met Windows XP loopt Windows vast.
Opstarten in veilige modus en Malwarebytes 1.5 verwijderen was de enige oplossing.
Geïnstalleerd op 5 pc en 3 hiervan liepen vast na opnieuw opstarten.
Het gebeurde steeds nadat de pc's geformatteerd waren en Windows XP + updates terug waren geïnstalleerd.

Baloeke
16 December 2010, 22:49
Heb je post bij mailware geplaatst.

Edje
17 December 2010, 00:58
Installatie in veilige mode al geprobeerd? Uitzetten van de virusscanner en dan installeren? Reageerd de pc ook niet meer op ctrl+alt+del wanneer deze vastloopt?

J.W.
17 December 2010, 01:26
Installatie in veilige mode al geprobeerd? Uitzetten van de virusscanner en dan installeren? Reageerd de pc ook niet meer op ctrl+alt+del wanneer deze vastloopt?

Ik zal morgen eens informeren naar het juiste ogenblik waarop die pc's vastliepen.
Het was een pc van mijn zoon, mijn schoonbroer (1 pc werkte, de andere liep vast) en een pc van de buurman van mijn schoonbroer (hier werkte ook 1 pc en liep de andere vast).
Dit is natuurlijk niet op dezelfde dag gebeurt, maar met een tijdspanne van een tweetal weken, na het uitkomen van versie 1.5 van Malwarebytes. Bij mijn schoonbroer en zijn buurman was het na het terugzetten van een Ghost (beide pc's) en bij mijn zoon na een format en een volledig nieuwe installatie. Het programma kon probleemloos geïnstalleerd worden maar daarna startte de pc niet meer op.
CTRL+ALT+DEL kon niet gebruikt worden omdat Windows niet wilde opstarten, enkel in veilige modus kon men Windows opstarten en Malwarebytes terug verwijderen.