Volledige versie bekijken : beeld probleem



goodpitcher
27 December 2010, 00:43
hey
ik heb al een hele tijd een lcd tv van philips daar staat via een hdmi switch box een ps3 en een sony dvd recorder op( ik heb maar 1 hdmi poort ) en alles werke zo perfect.
maar nu recent als ik via de dvd recorder een dvd opzet valt na ong 5 min het beeld gewoon weg en de audio hoor ik nog dan moet ik bv de tv afzetten en terug opzetten dan heb ik terug normaal beeld en geluid voor weer ong 5 min en dan begint de zever terug opnieuw iemand een idee? wat dat zou zijn want dit is toch wel lastig.
ohja als ik de switch box zet op de ps3 kan ik gewoon een film zien zonder problemen (via de ps3 natuurlijk)
goodpitcher

ybr
27 December 2010, 00:51
Ik denk dat het probleem zit bij de dvd recorder. Waarschijnlijk is die defect. Is die nog in garantie ?

goodpitcher
27 December 2010, 12:05
nee hij is ong 2.5 jaar oud
het is inderdaad wel raar want als je tv kijt via de dvd recorder is er niets fout het is enkel als je een dvd opzet

Baloeke
27 December 2010, 22:40
Bekijk eens naar je aansluitingen, van je dvd recorder. Misschien is de aanluitkabel wat los gekomen.

goodpitcher
28 December 2010, 14:51
hey baloeke
geen slecht idee heb ik dus nagekeken en ze zitten nog goed
ik heb ook de scartkabel uit de doos gehaald en heb die ook aangesloten zo kan ik misschien kijken als de hdmi uitvalt de scart het misschien nog doet,dan is daar het probleem.
wordt vervolgd

goodpitcher
5 January 2011, 21:27
inderdaad soms valt den hdmi weg en zie ik voort via de scart,ik heb ook eens een andere hdmi kabel gestoken en daar verandert niets hij blijft uitvallen, dus ik denk ofwel bij de tv ofwel bij de recorder dat de fout zit hoe is dit te vinden?
iemand een idee