Volledige versie bekijken : geen adressen meer bewaren op internetpagina?



gizmoken
27 December 2010, 11:37
Ik heb een probleem, ik heb zojuist mijn cookies en geschiedenis verwijdert van internet, zoals ik dikwijls doe, maar ook al mijn adressen op internet zijn weg, zelfs google.
Ik typ ze weer in, en toch blijven ze niet bewaard, ik doe hetzelfde als ik anders doe,
adres typen in balk en op vernieuwen klikken, wat doe ik fout?

strikerfox
27 December 2010, 13:07
Open explorer, rechts boven open extra/ga naar beneden klik op internetopties ,rechts boven klik op inhoud
dan op automatisch aanvullen selecteer je instellingen, daar kunt je aanvinken wat je wil behouden.

Nijntje666
27 December 2010, 17:30
Het kan meerdere dingen zijn, zoals dat het vinkje ingeschakeld staat voor "de map met tijdelijke internetbestanden leegmaken".
Deze vindt u terug onder het tabblad "Geavanceerd" onder diezelfde Internet Opties waar Strikerfox het over heeft.
Indien dit het geval is, kunt u de instellingen herstellen d.m.v. de knop die er onder staat.

gizmoken
27 December 2010, 20:42
Heb ik nagekeken, alles in orde, ik zou windows search moeten downloaden, ik doe het en dan komt er op dat dit programma niet op mijn computer kan geinstalleerd worden. Ik heb windows xp servicepack.

Nijntje666
28 December 2010, 02:45
Windows Search heeft helemaal niets te maken met de tijdelijke internetbestanden van Internet Explorer.
Heeft u zich niet per ongeluk vergist en ergens een vinkje verkeerd geplaatst? De kleinste dingetjes kunnen dit al oplossen.