Volledige versie bekijken : Intern opstart volume



nicklee
28 December 2010, 12:51
Hallo allemaal,
Ik heb een 27 inch Imac en tijdens het opstarten is het volume van de opstart tune erg hard maar waar en hoe kan ik dit aanpassen weet iemand dit?

Nick

Dexter
31 December 2010, 12:11
Op mijn macbookpro is dat afhankelijk van het volume waarop ik de laptop afzette. Dus als ik voor het afsluiten, de volumeknop helemaal toe draai, dan heb ik bij het opstarten geen begin tune. Als ik het helemaal opendraai is het redelijk luid jah. :D


Dexter

nicklee
3 January 2011, 10:40
Sorry Dexter ik ben een tijd niet online geweest ik ga het proberen en laat het nog even weten
Nick

nicklee
5 January 2011, 18:41
Helaas Dexter bij mij werkt deze oplossing niet (iMac 27 inch) heeft iemand anders nog een idee?

Nick

nicklee
9 February 2011, 20:56
Zo ik wil even laten weten hoe ik het harde opstart geluid vraag heb opgelost.
1e oplossing kan zijn klik op het appeltje - systeem voorkeuren - geluid - geluidseffecten - signaalvolume verlagen kan probleem oplossen werkte bij mij niet.
2e oplossing download het progje startup sound (gratis) installeren komt te staan in systeem voorkeuren rechts onderin naam startup sound deze openen en aanpassen werkt perfect!!

Wat mij betreft kan deze discussie gesloten worden en ik hoop dat ook andere er wat aan hebben.

Nick