Volledige versie bekijken : DJ-Topic



Breskuz
2 January 2011, 17:48
Hier een topic speciaal voor Dj's
hier kan je dus van alles bespreken : - uw materiaal ( eventueel foto's )
- dj naam
-welk genre draait ge
- ........
dit topic dient niet om muziek te verspreiden ( tenzij eigen mixjes van soundcloud ... maar dat kan ook pi pm )


mijn dj naam is Breskuz ( ik wou eerst Breske of Diebres ofzo pakken .... maar uiteindelijk voor Breskuz gegaan )
ik heb momenteel aleen nog maar een Hercules dj controller mp3 ( met virtual dj voor pc )
ik draai vooral commerciele muziek ( maar op aanvraag ook andere genre's )
ik ben nog maar beginner voor de duidelijkheid ... ik heb al op school gedraaid ^^ en zaterdag draai ik op een verjaardag feesje van 2 maten


GRTZ Dieter / Breske / Breskuz

dannyma
2 January 2011, 19:36
Hey breske ,
Vroeger meer dan 15 jaar geleden was ik dj in kleine maar ook grote discotheken waar ik veel fun en heel leuke tijden heb mogen ervaring en of het nu voor 10 of 1000 mensen waren maakte mijn geen verschil uit .
zowel plaatjes mixen als cd's met toen denon als matriaal wat zeer goed muziek matriaal was, en je nooit in de steek liet heb ik vele nachtjes doorgebracht .
Nu speel ik alleen nog hier in huis meestal als er feestje is o.a kerstmis en nieuwjaar hebben de mensen hier kunnen genieten van ik ooit profesioneel heb gedaan .
Het mixen van muziek en het ritme van de muziek is voor mij geen probleem om dit mooi mix te krijgen .
Het is zelfs zo na zoveel jaar heb ik zelfs geen hoofdtelefoon meer nodig om de muziek perfect in de mix te krijgen zoals ze zeggen BPM met het zelfde wat jij gebruikt virtual dj en hercules kan je via de pc perfect de beats te weten te komen zelfs grafisch perfect te volgen en vodnt het dan ook mooi uitvinding en heb het vorige jaar gekregen voor mijn verjaardag omdat de meeste wisten hoe ons huwelijk is ontstaan en me terug is wouwen in de moed brengen is dan ook gelukt omdat ze weten dat ik ze elke keer aan het dansen kan brengen en ze genieten van de leuke sfeer die er dan rond hangt .

Breskuz
2 January 2011, 19:51
hoi
welke discotheke hebt ge zoal van muziek voorzien ?
aangezien ik ook van Antwerpen ben .. mischien ken ik er wel een paar :D
en het grote nadeel van mijn mengpaneel(tje) hier thuis is dat ik mijn liedjes ni kan goe zette ( BPM , snelheid , ... )

en me mij is het perfect het zelfde ... of er nu 10 , 20 , 100 man staat maakt mij niet uit beter weinig mense , goeie sfeer , veel winst voor organisatie als veeel te veel volk veel te kleine ruimte en ruzie onder de mense waardoor de organisatie alles moet stil leggen

ik vind het vooral tof om te zien dat mensen zich amuseren

dannyma
4 January 2011, 19:15
Deze waren Q vroeger confetti's , pattapoef , danny's bar was heel bekend voor zijn appart volk ;) check-point , en nog eentje waar op het moment de naam ontsnapt .
Ruzie , gevecht , en zatte mensen daar draaide het allemaal om ;) gelukkig altijd goede buitenwippers gehad op een keertje na fout afliep met mesteek met bijna slechte afloop .

Breskuz
9 January 2011, 16:51
Vrijdag gedraaid op een feesje ... paar foutjes maja als ge voor den eerste keer draait op een feesje is da normaal denk ik ?
en ik heb de fouten vaak terug kunnen omzetten in mooie overgange

Breskuz
17 January 2011, 23:55
pfff ik moet tegen vrijdag avond een set van 5 uur lang aan mekaar mixxen :(