Volledige versie bekijken : DJ-Topic



Breskuz
2 January 2011, 17:48
Hier een topic speciaal voor Dj's
hier kan je dus van alles bespreken : - uw materiaal ( eventueel foto's )
- dj naam
-welk genre draait ge
- ........
dit topic dient niet om muziek te verspreiden ( tenzij eigen mixjes van soundcloud ... maar dat kan ook pi pm )


mijn dj naam is Breskuz ( ik wou eerst Breske of Diebres ofzo pakken .... maar uiteindelijk voor Breskuz gegaan )
ik heb momenteel aleen nog maar een Hercules dj controller mp3 ( met virtual dj voor pc )
ik draai vooral commerciele muziek ( maar op aanvraag ook andere genre's )
ik ben nog maar beginner voor de duidelijkheid ... ik heb al op school gedraaid ^^ en zaterdag draai ik op een verjaardag feesje van 2 maten


GRTZ Dieter / Breske / Breskuz

dannyma
2 January 2011, 19:36
Hey breske ,
Vroeger meer dan 15 jaar geleden was ik dj in kleine maar ook grote discotheken waar ik veel fun en heel leuke tijden heb mogen ervaring en of het nu voor 10 of 1000 mensen waren maakte mijn geen verschil uit .
zowel plaatjes mixen als cd's met toen denon als matriaal wat zeer goed muziek matriaal was, en je nooit in de steek liet heb ik vele nachtjes doorgebracht .
Nu speel ik alleen nog hier in huis meestal als er feestje is o.a kerstmis en nieuwjaar hebben de mensen hier kunnen genieten van ik ooit profesioneel heb gedaan .
Het mixen van muziek en het ritme van de muziek is voor mij geen probleem om dit mooi mix te krijgen .